♥ Macam Besttt Jerrr ♥

 

Macam best je kan menatang nie :p
sana sini promo monopod murah ada macam macam color
dulu powerbank sekarang monopod plak
macam best tapi tak tahu lar sama ada best betol or tertifffuuuuu

Kalau beramai ramai syok lar jugak guna
tapi kalau setakat sendiri or berdua alahaiiiii tak terasa syok pon
kalau ada pon best kot sebab boleh selfie secara overdosss
selama nie pon aku selfie gituk gituk jek la

Masa aku search kat uncle google keluar keyword
" Monopod For Selfie" wawawawa keyword tak hagak hagak
selalunya memang orang beli untuk selfie pong
aritu saja jer tengok tengok siap ada tekan apa ntah untuk snap
makin penuh lar gambar selfie :p

Agak-agak untuk camera ada tak ekkk
ye lar kan macam best use camera daripada phone
tapi rasanya sekarang nie tak ramai dah ke hulur ke hilir bawak camera
semuanya senang guna phone snap snap then terus upload kat
facebook or instagram without transfer gambar dari camera ke lappy

Sejak camera kecik aku black hilanggg kena rembattt
aku tak beli lagik yang ada tu hah si pink tapi besar lar plak
untuk angkut ke hulur ke hilir adalah sukarr and malas
so untuk berholiday maybe boleh lar 

Nikon J1 pink lagik sweet lar daripada J2 & J3
kenangan terindah buat aku but now aku simpan elok elok
satu hari nanti aku akan gunakan balik tapi tak tahu lar bila
disebabkan leceh nak berhangkut sana sini aku lebih suka
gunakan phone jerr

Kalau beli monopod pon aku takut tak terpakai
mana nak sumbat besi besi tu segala bagai
dah ler aku bukan spesis suka angkut bag ke hulur ke hilir
tapi maybe one day aku akan beli *cehhh ada niat tu*

Ala musim monopod nie kejap jer nanti nanti senyap balik
macam powerbank tapi macam mana pon powerbank still
menjadi pilihan utama untuk dijadikan backup
sejak dah pakai aku tak berapa nak risau kalau kalau terlupa nak charger
phone tapi now aku belom charger lagik powerbank battery tinggal
satu bar or maybe setengah bar sajaaa

Selfie using cara manual aka cara selalu jek lar senang
walau pon kekadang tak muat masuk semuanya :p
tak pe satu per satu best sikit huhuhu 
kekadang aku nie cakap jer tak nak tapi tup tup terbeli
so apa yang aku type nie tidak boleh dipercayai 

Contoh lar macam makeup daily siap over kata nak simple tak nak
eyeshadow sekali terbeli now dah ada 4 ketol so memang tak boleh
nak di percayai selalunya apa yang dikata tak nak tu lar akan di buat

Now petang saja hujan kilat guruh serammm seyyy
so kekadang aku jarang update or kalau update pon
petang or malam sebab tutup internet giler kilat kilat nak bukak
kang kalau terkena habis kang tak boleh nak online

Kalau aku terbeli aku akan update kat mana aku beli and berapa
iskkkk dah pasang niat jer nie :p
so kalau tak de apa-apa update pasal monopod bererti aku tak beli lagik
tak boleh plak nak rasa gerak hati bukan apa cakap tak nak tapi terbeli
plak so tak payah cakap apa-apa :p

Manusia kan cepat sangat berubah
hari nie cakap tak nak nanti esok lusa tup tup nak
so susah nak ramal hati sendiri kekadang ada saja keinginan
yang tak tercapai dek akal yang warasss
apatah lagik nak meramal hati orang lain sangattt sukar
ehh apa kena mengena plak

Kalau terbeli syok jugakk ekkk selfie dengan Ayyash *gelak gelak*
but bukan masa sekarang nie lagi pon selfie secara manual jugak best
kalau masa akan datang mana taw kan kekalau terbeli yang lagik power
fuhhh syokkk tapi macam malas plak nak berhangkut besi tu sana sini

So benda yang macam bestt jer boleh bertukar aduhhh membazirnya
kerana tidak selalu menggunakannya and tersimpan ceruk kat laci
better beli benda lain but if something yang syok and mudah maybe
tak akan di simpan dalam laci hehehehehe *Golak Golak*

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!