♥ Review: Honey/Yogurt Mask ♥


Ingat lagi tak yang aku beli yogurt mask...?? kalau tak ingat pi sini
okey dengan rasminya aku telah menggunakan hari ini tapi aku tak guna
yogurt tapi guna yang honey siap pakai ginseng yang red ginseng kot
entah huhuhu okey di kata guna selama 20-30 minit then dia tengok
muka aku dia kata dry so better biarkan 40 minit gituk lah tapi aku
gunakan sampai satu jam lebih muahahhahaha
okey dalam pack tu banyak aku just guna sedikit jek tapi aku rasa
ley guna lama tu sebab aku memang tak pakai banyak pong
so lepas guna simpan kat fridge siap tulis nama over gedik melampau
betol aku nie huhuhu so tunggu kering tak kering kering pon kalau
kering pon macam lembab lembab gituk yang menyampahnya rambut
mesti melekat lekat *ada cream macam gituk menyampah taw*
so ikat rambut macam style orang berpantang *tengah practise nanti
kalau tengah berpantang akan datang dah tahu macam mana wekk :p*
so settle masalah melekit lekit baunya macam herba orang cina
bila letak kat leher mujur tak gatal tapi best sambil feeling berhangan
angan sampai lah satu jam lebih baru pergi cuci dengan air panas
lepas dah bersihkan aku letak emulsion white moistfull memang
muka freshhh sangattt sangattt and lembut sangatt sangatt macam muka
baby euwww suker suker macam nak pakai hari hari lah plak :p
so mulai sekarang nak merajinkan diri untuk pakai mask 3 hari seminggu 
la untuk kasi hasil dabommmmmmm nanti bila pack yang pertama dah
habis aku nak try yogurt plak hasilnya macam mana dan baunya plak
macam mana mesti syokkk bila baca review yang lelain semua kata
macam nak makan jek euwww mesti best...!!!
nak tengok sampai bila kelembutan dan kegebuan pada muka ku ini
bertahan kekekeke iskkk lama terasa tidak membelai muka bukan 
apa aku nie pemalas dulu pon just pakai olay jek itu pon ikut keadaan
kalau rajin baru pakai see punya lah pemalas then siap nampak mask
tapi tak de napsu plak nak gunakan tapi sekarang macam exited nak
mencantikkan diri motipp maybe faktor usia dah meningkat kot :p
cehhh cakap macam dah tua saja poyo sungguhhh
lepas tu kan suka sangat masuk forum tentang kecantikkan sebab
tetiba rasa macam nak amalkan kecantikkan ohhh kenapa suddenly
aku become gegirl sangat nie...!!!!
okey next aku try review skin care aku plak dah seminggu pakai and
hasilnya sangat besttt....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!