♥ Review: Rise Mask SkinFood ♥

 

Hari nie nak buat review Rise Mask from skinfood
lupa plak pernah cuba guna tapi tak buat pon review
motip gedik nak buat review saja nak share share dengan orang lain
bukan nak poyosssss :p

Beli dari bulan March bila ingat guna bila tu lupa
tapi yang aku suka ianya macam ada biji biji
syokkk jek pakai kalau letak dalam fridge lagi syokkkk sejuk jek
kalau pakai time malam malam lagikk syokkkk

Beza mask from etude house ialah lepas wash muka terus pakai mask
tapi etude house kena pakai skin care dulu lepas tu baru pakai mask
so skin food after use mask baru pakai skin care so lain brand lain cara

Selepas use besttt kulit a bit lembut
shukerrrrr rasa macam every day nak use tapi mana boleh use
every day lain lah aku beli mask yang boleh pakai daily
yang nie aku tak ingat lah aritu wash use warm water ke apa
sejak bermenjak menjak sakit nie asyik lupa jek :p

Kalau tak silap rega RM44.00
bayangkan kalau dah bercampur campur dengan cili bawang
ayakkkk confirm bau tak syokkk
so better tak payah sumbat dalam fridge letak jek sederet
bb cream bagai hakhakhak

Tapi kalau rasa nak jimat pasal rega boleh use sedikit sedikit
la jangan use terlalu lalu tebal 
dulu aku teruse honey mask from etude house terbanyakkk
lepas tu muka berminyak menyosal

Actually nak habiskan pasal nak pindah so leceh la
karang rosak satu hal plak
so masing masing ada beza la so kalau bandingkan tak bagus plak

Disebabkan semalam aku dah use mask lain
tak boleh lagik lah kena tunggu 2 days or more
eiii can't wait nak tunggu untuk pakai rise mask :p 

So far dalam bebanyak mask from skinfood
aku suka rise mask syokk jek pakai
nanti next time aku buat review Kiwi Mask plak ekk
tapi tak janji bila coz ada 2 Mask menanti untuk di buat review
disebabkan a bit busy so beratur la timing untuk buat review mask

Kalau di tanya menyesal or tak beli Rise Mask dengan harga RM44.00
Alhamdulilah sangatt puas hati di pihak aku tapi kena ingat lain orang
lain jenis kulit mungkin sesuai di kulit aku but kulit orang lain
aku pon tak pasti so tak salah kalau mencuba mana taw sesuai
pasti boleh senyum Extraaaaa.......... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Lieya Von Jay said...

produk skin food memang best ^_^

Amoi Farah said...

Yeap dalam bebanyak mask ku suka rise mask

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!