♥ Sunprise Sunblock ♥

 


My favorite sunblock ^_^
dalam banyak banyak sunblock yang berada di pasaran
aku suka jenis seperti ginik ada sebab mengapa aku suka
nak tahu sebabnya terus kan la membaca

Aku suka texture yang jenis tak melekit
bila pakai terus nampak okey
paling benci kalau ianya melekit and nampak oily
lepas tu bila apply makeup lagik nampak oily

Kalau majlis tertentu tak kan nak makeup kan
macam contoh aritu arwah papa meninggal tak kan aku nak
bermakeup over sangat orang meninggal aku beriya iya makeup
masa tu aku cuma pakai sunprise dengan bedak baby jek
mana majlis atau tempat yang aku rasa tak perlu bermakeup
aku cuma guna sunprise jek

Masa pergi legoland kan aku pakai mujur time tu aku beli
test paling bagus la senang cakap bayangkan legoland punya
lah panas coz ianya outdoor lelagi cuaca sekarang panas terik
masa firs time pergi tu pakai la sunprise then bila balik
lepas dah bersihkan makeup punya la happy coz kulit tak gelap
kalau dulu selalu gak pakai sunblock tetap hitamm

Setakat nie aku cuma apply kat muka jek belom pernah
apply kat tangan tapi rasanya macam nak try jek la
kalau muka hasilnya memang betol-betol protection
tak kan tangan tak protection ekkk
next time if go legoland aku nak try hehehehehe

Aku suka bau sunprise nie sedap jek bau
bukannya bau macam makanan tapi wangi dia bestttt
wangi sangattt sangatt

Selalu lalunya aku akan pakai sunprise dulu baru pakai
makeup kekonon tu untuk uv protection la hehehehe
selalu kalau keluar siang hari memang wajib pakai sunprise
huhuhuhu kalau dulu aku tak hairan sangat sunblock
sekarang jek mentel nak jaga muka :p

Cream sunprise adalah color putih
pakai cikit jek dah cukup untuk satu muka
so memang jimat banyak la huhuhu
nak lagik jimat tunggu time promotion RM29.90
nak lagik best tunggu promo buy 1 free 1
bestt sangattt

Masa memula aku beli buy 1 free 1
aku amek sunprise untuk normal day dengan sunprise
untuk air maksudnya kalau kita pergi swimming ke
main air ke so ianya ada khas la


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!