♥ Review: Nymph Aura Mix BB Cream ♥

 

Favorite ku sentiasa Nymph Aura & Bb cream
sejak dari dulu first time beli terus rasa syok
coz bila mix together ianya akan menghasilkan
effect yang sangat cantik

SA ajar mix bersama-sama tapi if nak pakai dulu
before bb cream pon boleh jugak terpulang la
pada sesiapa tapi kalau nak effect more cun better
mix kan

Selalu lalu nya aku akan pump bb cream sebanyak 3 kali
kekadang 4 kali then hanya sekali dua pump nymph aura
tapi tengok la pada kuantiti bb cream yang di pump
kalau banyak di pump nymph aura pon kena pump banyak
actually dia ada skala tak jumpa plak cari kat google


Aku selalu buat beginik
kekadang muka lepas tapi leher tak lepas la plak ayooo
nanti bila dah mix hasil color sangat cantik
tapi masa nie aku tak sempat nak snap hasil mixing
pasal tak sempat nak cepat huhuuhuhuhu

Lepas dah mix just apply jek la kat muka
selalunya aku akan mulakan letak dot dot kat bahagian muka
kemudian baru aku blend keseluruhan

Untuk aku puas hati la hasil mix nymph aura dengan bbcream
nampak perfect ajek di mata aku lagi pon kalau aku pakai
any cushion foundation aku akan apply dulu nymph aura
lepas tu baru apply any cushion foundation

Apa yang aku perhatikan kalau mix dengan bbcream
tak banyak la nymph aura akan di pump
kalau pakai gituk mesti la banyak di pump untuk ratakan satu
muka sampai leher sekali
so lagik untung mix kan dengan bb cream ^_^

Kalau nak effect lagik best aku akan apply dengan loose powder
nanti jadi macam smooth jek and bila pegang pon macam
lembut jek berbanding apply dengan compact powder
selalunya compact powder akan digunakan untuk touch up
lelagi selepas solat untuk rasa macam freshh jek

Sebab tu aku beriya iya nak beli stock nymph aura volumer
pasal effect mix tu buatkan aku sangat puass hati
hope sentiasa akan okey and sentiasa puas hati la
lagi plak nie review aku sendiri ^_^....

Nymph aura nie ada banyak jenis
ada jenis stick lepas tu ada yang dah siap complete mix dalam case
seakan akan compact powder maybe tu untuk memudahkan lagik kot
lelagi kalau travel so tak payah la nak bawak 2 ketol bersama
just bawak satu semua complete kat dalam tu


Jenis compact powder jek ada few tapi aku pon tak tahu apa kegunaan
lagi plak aku rasa macam tak menarik minat la lebih suka jenis macam ginik
tapi kalau ikut kira kira bajet jenis macam compact powder lagik untung
kot tak pasti la berapa harga

Nanti kalau ada bajet yang terlebih lebih nak try mist plak
nak tanya SA apa beza Nymph Aura Mist dengan I'm Blooming Mist
lepas nie nak buat review I'm Blooming Mist la tunggguuuuuuuu

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!