♥ Review: Mask Sheet Pearl ♥

 

Hari nie nak buat review Mask Sheet daripada thefaceshop
sekian lama beli baru la dapat pakai ^_^

Nak lagik best time pakai nie aku sambil watch
Mohabattein terkenang zaman darjah 5 kawan aku
gilerkan cerita nie sanggup amek pensil dengan pembaris
kekonon buat macam viola yang SRK buat hehehe

Okey pakai pon dalam masa 15 sehingga 20 minutes
cara pakai ada di tulis pada belakang mask
lepas muka bersih just letak mask tanpa perlu pakai toner

Beberapa hari yang lepas aku ada watch kat youtube
cara pakai mask tapi yang tu etude house punya la
kalau etude house kena pakai toner dulu so agak lain la
dengan thefaceshop yang sama ialah korean cosmatic

Masa pakai tu okey la melekat kat muka itu pon
kena adjust adjust coz besar sedikit di muka aku
and lebih lebihan tu pakai la kat tangan or maybe tambah
kat kaki :p

Dalam setiap mask sheet akan ada essence taw
kira tu bertujuan untuk tidak memastikan mask sheet kering
and lebihan essence tu aku amek akan letak kat leher belakang
leher and dada sekali kekonon nak kasi lembap la
tak kan muka jek nak kasi lawa tapi leher tak lawa kan

Sambil menunggu 20 minutes sambil layan tv
dengan tak pakai speck memang kabur la mujur time tu
tengah lagu lagu so tak de la heran sangat muahahhaha
masa memula bukak aku ada kata if ada perubahan memang aku
akan beli lagik and if tak de perubahan memang tak kan la
aku beli lagik

Lepas 20 minutes tengok macam ehh sama jek
cuma nampak moist jek la lepas tanggal tu aku tak bersihkan
muka pakai hot towel aku just biarkan essence essence daripada
mask sheet tu kering kat muka and terus tidur *tak habiskan pon
cerita mohabattein huhuhuhu*

Keesokkan hari baru nampak perubahan yang bikin aku happy
before nie ada jerawat then tangan gatal pi pecahkan
apa lagik ada la parut hitam stress betol nak hilangkan
lepas jek pakai mask pearl terus macam pudar la tapi tak hilang
habis cuma bekas bekas jerawat dulu ada yang hilang la

Maybe aku perlu untuk pakai untuk berkali kali kot baru hilang
nanti la hari apa aku nak try beli lagik and pakai lagik
so far Alhamdulilah aku puas hati dengan mask sheet pearls from
thefaceshop nampak la perubahan walau pon tak hilang sangat
bekas bekas hitam jerawat hurmmmm

Lepas nie nak try mask sheet etude house plak ^_^

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!