♥ Review: Whitening Moistfull ♥


Plss abaikan first essence dulu yang itu nanti baru cerita...!!!
ingat lagi tak dengan entry ini ???
kalau tak ingat hehehhe sila la click aku dah kasi url so agak senang la
hari nie dengan rajin aku nak buat review setelah hampir 5 month use
so hasilnya adalahhhhh sangattt memuaskan hati ku hohohoho
percaya tak produk nie boleh bertahan lama sebabnya kan mum use hari
hari dua kali sehari aku nie use sekali saja itu pon dah bape minggu aku
tak use sebab kemalasan melanda dengan jayanya hohoho
tapi if kira total la ehhh dalam 4 month la so kira betapa untung nya hoh
okey la bebel panjang pon tarak guna so apa yang dapat aku rumuskan
ialah seminggu pakai rasa sangat kulit punya la licin rasa bersih sangat
aku 2 hari pakai muka dah nampak perubahan walau aku pakai sehari
cuma sekali sahaja cleansing form tu aku selalu sangat pakai kat tangan
untuk licinkan kulit memang licin la kira tak ada lah macam kasar kasar
kira puas hati la jugak la nampak perubahan banyak jugak tu yang aku
suka lagi satu yang aku suka sangat bila pakai tak terasa macam tak
selesa la dulu kalau pakai olay muka akan rasa macam panas berpeluh
mujur use nie tak rasa begitu lepas cuci muka pon tak rasa kering rasa
lembab lembab tu yang aku suka sangattt hohohoohoh
muka aku nie mengegada ehh kulit muka aku nie mengegada bangattt
so tak semua jenis skincare yang sesuaii haishhh tapi puas hati sangat
la kalau korang nak use just use jek tak menyesal beli nie pon aku
buat stock lagik yang itu wait ehh nanti aku cerita cerita yer...
ranting 5/5 la aku bagi sebab aku suka sangat pakai kulit jadi lembut
lembap smooth paling penting wangi sangattt use kat kaki pon boleh
nanti kulit akan cerah and nampak bersih tu yang suker hohohohoho

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!