♥ Review Brow And Liner Kit ♥


Review terakhir untuk tahun 2014....
brow and liner kit daripada thebodyshop link here
semua yang aku coretkan adalah hasil aku try and error
maybe lain orang lain review...

Gambar di atas adalah without pakai and with pakai
aku tak cukur kening so just ikut line kening jek
dalam gambar nie macam tak berapa nak clear plak
tak tahu kenapa huhuhu

Seperti yang aku kata aku lebih suka cari dark brown
daripada black coz tak nampak natural nampak macam shin chan
kalau kalau dark brown look macam natural sikit ler

Dalam brow kit tu ada brush tersendiri tapi aku tak reti
nak guna macam leceh pulak so bila nak pakai aku just
pakai eyebrow brush daripada real techniques
dengan brush eyebrow daripada brush yang belajar makeup dulu

Aku rasa macam leceh plak nak snap before after so
fikir fikir better buat cara nie lagik senang nak bandingkan
kening yang aku pakai tu senang nak blend and ada bentuk sikit
tapi sebelahnya tak de bentuk just plain susah nak adjust

Selalunya aku pakai sikit jek untuk tak nampak over
memandangkan aku masih belajar untuk brow so just 
sikit sikit layangkan but dalam gambar nie aku terover plak
so nampak tebal sangat hahahha

Nie first time beli brow kit so tak de pengalaman dengan
another brand brow kit untuk permulaan aku rasa best
color seperti yang aku nak tapi aku still nak try
and error brand lain huhuhuhu

Dalam gambar nie aku gunakan eyeshadow gold and purple
tetiba rasa macam theme deepavali pulak
so boleh nampak kan perbezaannya
cuma kat sini nampak pecah plak gambar 
kalau kat phone just nice jek hurmmmmmmm

Semuanya okey tapi brush yang sedia ada tu
aku tak reti gunakan atau erti kata lain tak berfungsi
untuk aku coz aku guna cara yang lain.....

Untuk permulaan aku rasa sangat besttt
seperti color yang aku idam-idamkan
cuma aku nak try compare dengan another brand
nak carik yang the besttt antara yang bestt ^_^


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!