♥ Biore ♥

 

Selepas aku beli mascara etude house rupanya tu adalah waterproof
aku nie kureng cikit waterproof susah nak bersihkan
memandangkan rocket volum aku tu bukannya waterproof

Aku dok fikir apa remover yang bagus untuk waterproof
tengok maybeline and few brand kat pasaran aku pon macam
berani tak berani jek nak cuba tak tahu kenapa
sedangkan semuanya sama saja betol tak

Sekali aku terjumpa produk nie kat blogger yang aku dok salam singgah
terus rasa ehhh macam gerek jek nak try la bila keluar nanti
nak di jadikan cerita kebetulan keluar pergi jusco tak ingat la pasal
apa see nampak sangat cerita dah berbulan baru sekarang update :p

Pergi la cari kat watson senang sikit nak bayar tak beratur 
coz hari minggu paham paham jek la orang punya ramai
beli satu barang nak beratur berjam jam eii tak sanggup

Masa baru try tu aduhaiii punya la seksa nak bersihkan
kalau tak silap masa tu aku terpakai cotton pad
tenyeh tenyeh pon macam tak de hasil jek hati aku berkata kata
lepas dah cuci semua aku dok fikir hurmm tak pe la nanti aku
nak try plak bersihkan selepas aku pakai bb cream

Aku bersihkan tapi selepas tu aku tak lap
so memang macam goreng ikan la hasilnya
frustt sangat 2 kali aku kena cuci muka dengan sabun
coz minyak tu macam tak nak hilang hampehhhhhh
disebabkan kecewa dengan hasil keduanya aku terus
zapppp nak cari remover makeup yang lain tapi tercari cari gak
yang okey until now belom jumpa

Kan aku dok sebuk bising kata lupa skill and nak practice
semalam aku dah start practice makeup
fail giler ahhh bab eyeshadow nampak sangat dah 2 tahun
aku tak pakai eyeshadow sampai lupa skill hampehhhh

Disebabkan pening nak bersihkan apa lagik guna biore
sental la kat muka sekali zasss ehhh hilang wahhhh shuker
dua tiga kali ehhh bersih dah dari makeup walau pon still
ada sisa sisa makeup...Tadi try bersihkan fuhhh syokkkk
sekali 2 jek hilang semua eyeshadow bila mana dah start
main color nak bersihkan susahhhh

Kesimpulan yang aku nak buat ialah ianya sangat bagus
untuk heavy makeup kalau light makeup tak nampak sangat
hasilnya okey fine lepas nie guna nie saja untuk remover makeup
untuk heavy makeup weeeeeee
so tak payah risau kot kot sisa makeup still tertinggal

Boleh pulak foundation aku tak ingat sumbat mana
terpaksa guna bb cream untuk ganti foundation
hampehhh brush pon banyak aku tak ingat sumbat mana
hampehhh terpaksa gunakan kaedah lain grrr
tak apa la janji hasilnya sempurna and tak huru hara

Dulu-dulu rasa best jek pakai eyeshadow
sekarang rasa macam ehhh terlalu lalu over
lelagi teman sis kat kedai orang pandang semacam
mesti dalam hati kata overnya pompuan nie makeup
weyyy i is practice makeup hoccay
tak kuasa nak jaga kedai pakai makeup sekati
benci betol cara manusia pandang aku time makeup sekati semalam

p/s: Bestnya edit gambar letak gambar fahrin sekali paling over
boleh plak buat profile picture adeyyy sekali sekala nak gedik gak :p
bukan selalu aku buat gedik sedemikian rupa hohohoho
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!