♥ Review: Etude House Yogurt Wash Off ♥

 

Aku nak buat review yogurt wash off Apple
beli dah lama tapi jarang sangat pakai huhuhuhu
raya-raya nie makeup over sangat so masanya untuk manjakan kulit muka pula

Best taw sesekali dapat belai muka pakai mask tak kisah lah apa-apa mask
sama ada wash off atau pon mask yang yang sheet tu

Guna sekadar untuk 20-30 minutes sahaja kalau lebih maybe boleh kot
tapi jangan lah sampai satu jam pulak kang apa-apa terjadi ku tak tanggung
apa yang best selepas guna muka lembut saja walau pon tak licin macam
telur sob sob sob tapi okey lah daripada kasar-kasar

 

Smell yummy rasa macam nak makan jek
nie kalau put dalam fridge kang kejap lagi ada yang sapu kat bread
or ingat yogurt then makan wawawa

Color green bila pakai bestt before pakai mask nie kena pakai toner dengan
emulsion (moisturizer) sebabnya tak pasti coz SA ajar buat demikian 
until now pakai aku akan pakai semua tu

Pakai berkali-kali kena pandai budjet selalunya aku pakai include leher
tak kan nak muka lembut tapi leher macam dawai plak
kalau satu ginik aku boleh pakai 4 or 5 kali

Kelemahannya satu jek bila lama-lama ianya jadi macam berketul
pekat plak tu haishhh aku buat teori maybe tak masuk fridge kot
tak pon maybe terkena angin ker bermacam-macam bermain dalam kepala

Next time nak beli small bottle then masukkan dalam tu saja
so tak de lah jadi macam berketol pekat tapi aku pakai jugak
tak ada apa-apa effect pon Alhamdulilah muka tak jadi huru hara

Mungkin aku akan beli lagi bila habis semuanya coz yogurt lagik syok
daripada honey coz bau sangatttt besttt and yummyyyyy 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!