♥ Review: Parsley & Mandarin SkinFood ♥



Salam today nak buat review pasal product skin care skinfood
walau pon belom habis belom beli baru tetap nak buat review
jugak sebabnya masa untuk aku bebel bebel karang lupa :p

Setelah beli pada 17 bulan march 2013 so keesokkannya baru
menggunakannya kekekekeke itu pon ada kisah sedih nanti ku
cerita ehhhh

Product nie memang bagus untuk jerawat tapi yang tak bagusnya
ia membesarkan pore kat muka aku
bila snap gambar nampak sangattt muka ku seakan berminyak
walhal aku use skincare i wash my face :(

So masa tu aku just use ini sahaja
ini tak ada whitening untuk muka so memang tak nampak lah
putih grrr bila pakai memang nampak berminyak
stress jek tapi jerawat punya pasal ku redha jugak use

Bila dah settle semua baru aku start siang guna skinfood
malam guna etude house
bila dah buat begitu baru lah pore aku mengecikk
stress seyyy and nampak lah muka cerah sedikit

Frustt la ku sangka ia akan menjadikan okey rupanya
pore ku makin membesar nampak sangatttt tahu tak
takut seyy tengok so maybe set skincare nie tak sesuai
kot hurmmm



Kejadian nie masih lagi kat new location setelah few day beli
pada hari itu aku boleh plak pergi letak kat atas almari
sebab aku pakai berpandukan cermin

selama nie ingat nie plastic bukannya kaca
tersilap sedikit jek masa nak capai jatuh
pecah masa tu memang blur dah tak tahu nak buat apa
kacanya tak de berderai macam kaca lain jatuh pecah
just tersusun gituk

Selama beli ingatkan plastic siap beri label okey takut lupa
aku kan cepat lupa so kalau buat gitu baru ingat hehehhe
so terpaksa lah pergi and beli baru siap beli mask sekali
miahahha ada hikmah tu... :p

Lama okey beli belom habis belom sampai setengah pon
just use sedikit jek kalau banyak grr nampak macam
berminyak rimas betol...!!!

Itu pon dah lama aku skip seketika sebab kemalasan
melanda diri gegegegge
ohhh ya gambar atas tu aku snap semalam ingat
nak buat entry nie semalam tapi disebabkan
ada benda huru hara sedikit aku pon buat lah hari nie

Kemungkinan besar kalau dah habis aku tak akan beli
set ini maybe lain kot cuma tak sure product apa
aku kena make sure ada pagi dengan malam dengan cara
itu dapat lah skincare ku berjimat cermat :p

Pernah yang putih tu termasuk dalam mulut maakk aiii
dia punya pahit stress betol kelam kabut cari air
untuk hilangkan rasa tak sedap :p

Dua dua skincare aku kaca haruss kena jaga elok elok
dah lah aku nie ganas silap silap kedummmmm
bila sis pergi kat lain punya skinfood kan 
di tanya lah Tomato untuk apa
then SA tu kata more untuk whitening
padahal kat new location dulu kata tu untuk hitam hitam
apa ntah hah pigmentation so kalau permulaan use
bagus hampehhhh

rupanya bagus untuk whitening banyak lah SA bagi taw
alahaiiiii maybe set ini tak okey untuk muka aku kot
maybe set lain okey or maybe try yang lain
tak pasti yang pasti tunggu habiskan skincare nie
maybe dalam 6 month lagik
tengok pada pocket :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!