♥ Day 21 Current SkinCare ♥

 

Nie lah si white moistfull yang aku katanya before nie
kulit muka aku suka ikut step yang dah aku susun
nak kena pakai toner yang air betol-betol tak nak toner yang
pekat and 2 in 1 mengegada kan kan kan

Siang hari just pakai toner dengan emulsion 
malam plak toner, first essence and emulsion kalau ada jerawat pakai oxy5
kalau ada bekas jerawat pakai yang oxy apa ntah katanya untuk pudarkan
bekas jerawat

Kekadang pelik dengan muka aku tapi biar lah
mungkin nie jek lah yang sesuai yang lain tu kena make sure
toner yang betol-betol bukan jenis yang macam air tapi pekat
or 2 in 1 toner plus first essence

Sebab utama aku suka white moisfull ialah baunya wangiii sangat
and cepat absorb kat muka ^_^
so nie lah current skin care aku huhuhu

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Day 1 Foundation
Day 2 Primer
Day 3 Bb Cream
Day 4 Pore Primer
Day 5 Concealer
Day 6 Eye Primer
Day 7 Eyeshadow
Day 8 Mascara Base
Day 9 Macara
Day 10 Sunblock Or Sunscreen
Day 11 Eyeliner
Day 12 Blusher
Day 13 Lipstick
Day 14 Lip Gloss
Day 15 Lip Tint
Day 16 Lip Balm Or Lip Care
Day 17 Brush
Day 18 Compact Powder
Day 19 Loose Powder
Day 20 Mist

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!