♥ Edisi Scary: Kena Kacau Bulan Puasa Part Akhir ♥


Okey final part fuhhh habis sudah malas nak ingat-ingat
tapi nahhh ehhh ke tu part after bulan ramadhan
hurmmm ku link kan dalam bulan ramadhan jek lah ehhh
aku sendiri pon ingat-ingat lupa :p
walhal belom sebulan pon berakhir bulan ramadhan :p

Sebab tu aku nak post sementara ingat
tapi nak ingat-ingat balik aku jugak yang naik takut
nak or tak terpaksa aku lepaskan bulan ramadhan
plus lepaskan bila hari aku tak busy

Aku tak tahu lah ehh nie nak categorikan yang mana
sendiri tak tahu apa benda tu nak ceritakan pon tak tahu
yang aku tahu bunyi macam gedebang gedebung
bergolek-golek or cakar...??? not sure

Tengah malam aku tengah syok watch youtube
suddenly bunyi yang tak indah menjelma
fine nak suruh aku tidur lah tu kan

Lama jugak bunyi tu entah apa kau buat atas bumbung
or kat zink bising sangat bunyi nak tidur pon tak boleh
nak layan youtube pon tak boleh

Ke ko nak join well kalau ko nak join no way
pergi sana jauh-jauh jangan nak mengacau
baca-baca then Alhamdulilah hilang
hurmmm ingat nak sambung tengok youtube
but hilang plak mood 

Bayangkan zink then bisingkan kalau jalan or golek
or tu bunyi cakar entah lah aku tak taw 
so zink kan bising kena angin sikit pon bising

Aku rasa better fikir positif tu bunyi zink kena angin
or should i fikir tu hantu...???
dasar kalau dah takut semuanya fikir hantu or yang merepek
hahahhaha makin galak lah ianya mengacau

Kalau tak mengacau dah indah aku tengok youtube taw tak
haishhhh menganggu saja

So end sudah part by part
sejujurnya tak scary ala setakat baca je and type
tapi hanya yang melalui saja taw macam mana

Rilex jek lah selagi boleh bila cakap takut mum marah
suruh baca apa yang patut
baca lah Fatihah dengan surah Ikhlas

If geram sangat aku suka bukak ruqyah........

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!