NEW FB

Disebabkan ada manusia-manusia yang fake nie lah aku buat keputusan untuk create new FB

Depan kita bukan main tanya itu ini sekali rupanya jadi reporter ye sorry lah aku tak akan maaf kan kau

Bukannya orang luar but orang yang sedarah dengan mum ingatkan dah bertaubat rupanya masih perangai lama berpura pura tak habis habis

Now kat FB baru aku just add orang yang aku suka je orang yang bermuka-muka berpura pura semuanya aku block biar lah nak kata sombong ke apa janji aku tak tengok betapa fakenya mereka nie

Well kat FB baru aku suka boleh buat apa saja tanpa risau keselamatan nak check in apa nak upload gambar apa semuanya smooth jek

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!