♥ Vaseline Instant Fair ♥

 

Dolu dolu macam malas jek nak pakai lotion
dolu dolu rajin jek beli lotion tapi malas nak pakai
sekarang baru ler datang rajin nak pakai ^_^

Pakai pon disebabkan aritu pergi legoland kulit golap
until now still golap adeyy macam mana nak putih balik
kalau rajin use lotion body shop sakura apa ntah
dah use berkali pon tarak effect frust betol harap wangi saja

Then hari hari keluar iklan nie
naik bosan aku if record boleh la cepatkan if tak record tengok jek la
so sampai ler tetiba fikir try la lotion nie mana taw effect dia best
memula pergi city square nak beli cotton puff etude house
kan ada promo buy 1 free 1 until end november
so bila pergi watsons macam malas ajek nak beli

So keesokkannya a.k.a. semalam baru gedik nak pergi beli
memula nak beli small then entah kenapa gatai pi beli big
saja ajek nak membazir kan duit *lalallalallalala*

Memandangkan semalam balik rumah dah kol 5 petang
pergi amek belanja barang barang dapur 
so settle mengisi perut baru la mencuba cuba tengok okey tak

Masa pakai tak de pon effect putih seperti yang di gembar gemburkan
bibik kata dah putih mana nak putih lagik
haippp golap dah nie asyik pi legoland ajek :p

Kulit aku jenis kasar and tak syok la
tapi aku malas nak belai kulit tu yang buat tak tahu
mum dari dulu suruh pakai lotion lagik tapak tangan pon kasar
nie kalau lempang orang power ooo kata orang la
tapi aku belom test tak tahu nak test kat siapa kuikuikui
ada ke volunteer nak beri pipi untuk di tampar...???

So test la semalam malam aku pakai
Alhamdulilah pagi ada effect yang mengembirkan hati ku
kasar kasar tu dah makin lembut rasanya if habis sebotol
Insya Allah hilang terus itu pon kalau rajin la kalau malas
hurmmm tak tahu la nak kata apa

Untuk effect putih tu macam tak de pong
or maybe orang lain ada tapi aku tak de...!!!
kaki kaki pon aku put lotion selama nie malas jek
pon nampak effect syokkkk

Rasanya vaseline nie nampak sangat effect dia berbanding
lotion sakura ke apa ntah lupa and malas nak ingat :p
cuma bau dia agak kureng cikit la
tapi itu la bila wangi effect macam hampehhh
bila bau kureng effect best macam mana nie....!!!!

Sekarang macam mana sekali pon tetap kena rajinkan diri
perlahan lahan Insya Allah boleh kot
lagi pula aku kan dah satukan pakai lotion dengan routine 
skin care malam 

Cuma vaseline night repair ajek aku tak jumpa
ingat nak buy yang tu so malam just use tu
disebabkan tak jumpa grab ajek vaseline instant fair

Brand nivea aku kureng cikit la
maybe lama meresap dalam kulit kot
aku suka lotion yang cepat meresap dalam kulit
and tidak rasa melekit lekit
paling benci if melekit lekit sangat sangat tidak selesa

Lepas nie nak buy yang cocoa pulak
dulu ada buy tapi aku kasi mum 
kan dah kata rajin beli lotion tapi malas nak pakai ^_^ 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!