♥ Haul At Mr D.I.Y ♥

 

Sekarang kat mana-mana pon ada Mr D.I.Y kan kan
dak Ayyash panggil tu kedai hammer sebabnya ada logo hammer
so 2 cerita aku post dalam satu entry malas plak nak buat 2 entry :p

Disebabkan nak ke daiso agak sukar tak de siapa nak drive
al maklum aku tak ngeti nak drive sampai ke situ
nama jek ada lesen wawawa ngeri nak drive tempat banyak kereta tak
hilang-hilang stress betol la...

2 minggu lepas pergi lah Mr D.I.Y nak mencari yang keluarkan
whitehead blackhead gitukkk nasib baik jumpa tapi itu terbeli jugak
entah hape-hape hehehehhe

Aku beli beauty headband senang bila nak pakai makeup
tak de lah rambut asyik mengacau jek aku paling bosan makeup tak ikat rambut
rimas rasa tak selesa nak makeup betol-betol dasar demand tinggi betol
lagi plak dari dulu aku selalu gituk senang nak blend bb ream
ada jek alasan kan

Sponge tu kekonon lepas wash muka and pakai nanti kan sponge serap air
itu pon aku tengok kat youtube nampak macam best tu yang beli
belom sempat gunakan lagik lagi plak belom ada idea nak keringkan
macam mana lepas guna kalau boleh tak nak terdedah sangat
nanti kang hinggap segala bacteria demandddd

 

Mini brow class walau pon aku tak akan cukur kening saja jek nak test
lagi pon sekarang kan berlambak tutorial tak cukur kening tapi nampak
seakan akan cukur ada teknik nanti nak kena check balik
tak akan cukur weyyy so beli simpan dulu

Nanti nak beli eyebrow pencil dengan color my eyebrows
itu pon selepas dah pandai tutup-tutup selepas dah draw using brow class
kat etude house pon ada jual tapi tak beli arr baik beli jek kat Mr D.I.Y

Dari aritu aku nak beli masa 2 minggu lepas tapi aku asyik nanti ler
so semalam alang alang dah sampai capai ajek lah senang
nanti kalau nak tetiba stock habis selalu kena macam gitukkk

Cotton pufff aku keluarkan isi dalamnya kemudian aku masukkan cotton puff
yang aku gunakan selama nie senang and simple...
lagi plak nampak kemas cikit kalau letak kat dalam bekas ginik
daripada letak kotak dah tak lawa...

Nie semua idea yang aku dapat daripada makeup organizer
dorang create cotton puff holder then look so cute
bezanya cotton puff dorang bulat aku punya plak square
kena carik bentuk square untuk masukkan

Susah betol nak kopek sticker tu kuat betol gam yang di letakkan
tak apa lah nasib baik bentuk cute kalau tak cute memang aku kerjakan
paksa sampai boleh bukak muahahahha cara ganasss

Memula ingat nak carik kat daiso tapi itu ler semua tak de pon
bukak mulut cakap nak pergi benci tawww 
nasib baik kat Mr D.I.Y ada jual something aku nak
ianya sangat memenuhi impian dan keinginan aku fuhhhhhh

Terasa macam dah complete plak
arghhhh nak tunjuk or not...!!!
tak pe slow slow kita mula kan from sedikit to banyak
weeee tak sabar nak jadikan kenangan terindahhhhh

Ada benda beli kat Mr D.I.Y lagik untung macam benda kecik kecik
bawah RM1.00 boleh dapat and ada benda beli kat daiso lagi untung
macam kat Mr D.I.Y jual RM8.00 kat daiso boleh dapat RM5.00
kalau lah daiso bukak seketol berdekatan kan best tak payah nak ke
bukit indah or yang terbaru kulai jaya.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!