♥ Smelly No More ♥

 

Smelly no more deodorant from total image
aku tengah try nak tengok hasilnya macam mana
katanya nie lagi much better daripada deodorant yang ada kat pasaran
hope okey lah

Kebetulan aku dok baca pasal deodoront kononnya kalau pakai boleh
kena cancer lah and few benda yang di bincangkan 
bila baca makk aiii tatutnya *reaksi macam tengok cerita hantu*
iskk tak kan lah sampai macam gituk bla bla bla

Disebabkan deodorant aku pon dah nak habis
bila dekat-dekat suku nak habis memanggg menyakitkan hati
coz tak sampai satu hari pon bau wangi grrrr
kalau penuh or banyak lagik sampai esok taw still bau wangi jek

Ada few suggestion pasal deodorant yang no chemical
kebanyakkan yang pakai ialah smelly no more
ada yang kata bila pakai nak kena tunggu kering bla bla bla

Kebanyakkan review kata nie bestt
yang paling best boleh tahan lama katanya yang tu aku tak pasti
tapi mahal la daripada deodorant biasa cisssss

Disebabkan aku beli besar sekali gus RM24.90
tak tahu lah bila akan bertahan sengaja aku put tarikh senang
nak ingat padahal semalam terus guna nak test best ke tak

Kalau yang small RM16.90
disebabkan nie aku sanggup pergi beli kat Jusco :p
actually sambil buy nie nak sekodeng peri pera
blusher dia lagik mahal daripada etude house beza RM10

Yang nie leceh daripada normal deodorant
nak kena basahkan batu crystal tu then baru pakai
put dalam toilet lagik bagus coz after mandi terus pakai
disebabkan toilet luar daripada bilik hurmm tak payah lah
aku sanggup tu berulang alik lepas nie nak bawak sekali lah :p

Cuma make sure jangan jatuh coz pecah and tak boleh pakai
nak pakai boleh tapi boleh ke nak tahan sakit coz pecahkan
better beli baru jekk

Harga smelly no more nie boleh dapat 4 deodorant nivea
yang pek berkembar tu dapat buy 2 ketol taw
hahahaha hope best lah daripada nivea 
kalau sama jek baik aku beli nivea tak payah beli yang nie

Yang nie tak ada bau tak syok kan
aku suka yang wangi-wangi paling best nivea coz bau wangii syokk
dalam bebanyak deodorant hanya nivea jek yang bertahan lama
macam-macam jenis semua aku dah beli tapi tak sepower nivea

Bukan boleh letak kat armpit saja kat kaki boleh lutut boleh
leher pon boleh tapi kena beli asing-asing lah tak kan nak pakai satu
untuk semua tak syok lah kan

Katanya kena pakai every day sampai 30 hari untuk lihat kesannya
armpit aku nie tak semua nya boleh masuk
nivea yang tak de color tu tak boleh nanti keluar macam bulat
then sakit seram aku kalau dah keluar macam gituk

Aku tak tahu namanya apa tapi bila tekan sakit tu
tanya gak mum then mum kata ada gak kena macam gituk
bila keluar gituk ngeri terus stop pakai lepas dah hilang
baru lah pakai balik haishhhh

Dulu-dulu aku suka yang pray syokkk wangi jekk
masa tu pakai nivea yang color green best taw
cuma sekarang jek pakai yang roll punya
tu pon ada yang kata spray punya lagik tak bagus ada apa ntah
sangat merbahaya ayooo semua merbahaya dalam dunia nie lah

Aku tak kisah sangat janji okey and tak mengeluarkan bau yang
tak enak sudah yang lelain tak amek port
kalau sendiri tak jaga kebersihan tak kan sampai orang tegur kan
so try lah tengok good or not nanti kalau best aku buat review... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!