PERGI ZOO JOHOR

Si yaz request nak pergi zoo gara gara aritu mak dia bawak pergi dengan cousin dia side mak dia so entah apa yang dia tak puas so nak repeat again so bawak jek lah pergi

Jalan jalan cuci mata tengok animals and as usual selfie with animals so boleh buat hashtag selpiemals lah haha but animals tak koser nak layan aku ajak dia selfie acaner tu ekkk hmmm

Si kakak tak nak ikut jalan-jalan then mum cakap pergi lah ikut nanti senang baby pou keluar wakaka so nak tak nak si kakak kena ikut jugak mana si yaz pergi dia tak koser nak layan aku ajak selfie katanya muka dia tak lawa hmm whatever lah

Jalan punya jalan stop makan ice cream kejap then sambung lagik jalan sampai lah yaz happy and bila tanya boleh balik and yaz kata boleh

As usual balik lepak nak remove makeup malas tapi kang jerawat muncul so gagah kan diri bersihkan muka and kebabommm landing atas katil peluk bantal

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!