♥ Sephora Johor Bahru ♥

 

Buat warga Johor now kita boleh happy coz sephora dah bukak di Johor 
Bahru yeaaayyy benda yang ku idamkan dah ada di depan mata
lokasi di Komtar *ala bangunan yang roboh di buat balik tu lar*
maaf ler dua hari nie entry pasal sephora plak :p *terlebih suker*

Akhirnya impian dah menjadi kenyataan...
sephora dah ada di johor so no need anymore pergi KL
lama jugak lah masuk pasaran Johor but it's okay asalkan ada sudah

Dalam rancangan ingat nak pergi hari sunday nie coz dah rancang
few tempat nak kena pergi sekali fikir-fikir balik 
KSL sunday kalau pergi lambat memang susah dapat parking
nak kena pergi awal baru senang dapat parking duhhhhh

Then sunday city square pon sama jugak susah dapat parking
kebetulan sebelom nie tak sure parking komtar kat mana but now dah tahu
so senang tak payah parking kat city square lagik hikhikhik
cuma bestnya kalau parking city square ialah dapat merayap 2 tempat

Amaran gambar yang akan ku upload banyak so a bit heavy

 

 

 

Malas nak upload satu per satu so aku cantumkan then buat ginik
boleh lar daripada tak ada :p
semua gambar tersebut adalah suku yang aku snap coz malas nak snap
ke setiap satu section boleh lah daripada tak ada

Cuma tak boleh nak besarkan lagik jer if boleh aku buat besar
disebabkan malas nak upload satu per satu ginik ler hasilnya
tapi best banyak jugak barang yang ada jual

Yang bestnya Urban Decay, Benefit ada Stila pon ada jugak
aku suka bottle Makeup Forever so cute tapi untuk kumpul tak kot
coz aku love packaging eetude house hehehehhee

And few brand yang aku nampak kat KL pon ada jugak
paling penting tu hah urban decay aku ada cita-cita mau buy
naked 3 dalam proses mengumpulkan duit coz naked punya black kalau
buat smokey eyes so lawaaa

Clarisonic Mia 2 banyak jugak aku tengok orang pakai
nak mencuba tapi tak ngeti tapi tak ada take note harga
so ada fuluss can grab then try and error gitukkk

Okey lah walau tak sebesar Starhill punya
kalau lah dapat sebesar starhill besttt woo macam macam ada
rasa macam nak jek duduk situ hikhikhik

Sempat jugak aku menghabiskan duit kat dalam tu :p
nie lah hasil tangkapan plus menghabiskan duit

 

Hasil tangkapan aku kat sephora ^_^
saja nak try lipstick NYX ingat nak buy for mum color macam deep violet
tapi sedihnya tidakkk ada tak banyak color yang tinggal sob sob sob
aku bekenan pink sekali dah habis plak grrr frust

Godeh mencari dan mencari color lain last-last ku pilih red hahahha
sekarang aku dengan sis tengah menggila color red 
dulu tak berani nak pilih red after dah tahu macam mana nak apply lelawa
terus in love dengan red hikhikhik

Dari dulu aku nak try red tapi takut over tapi lepas dah pakai
lip tint red and tengok muka kena terus super duper sukerr
tak tahu bila nak try pakai macam tak sesabar nak mengetest 

Yang love cute tu actually untuk bathtub
nak kena beli 5 = RM10 untuk sekali rendam wawawa
tapi malas lah nak rendam lama-lama dalam toilet 
so aku beli and put kat dalam tempat letak brush dengan harapan
bila bukak and nak amek brush akan terserlah bau vanilla

Next time aku nak try shower vanilla sephora
tapi nak kena settle kan etude house dulu baru aku boleh merayap ke sephora
lagik ayooo nak kena settle kan one by one......

Aku apply lagik sekali member card weeee
dulu pernah apply then lepas tu mana sempat pergi sephora KL
terasa menyesal jugak lah coz apply huhuhu then now card tu pon
dah tak tahu mana pergi and kalau ada entah active or not

Dari pening nak replace balik member card baik settle buat baru jek
senang kekadang ada tempat kalau hilang tak boleh buat nak ganti
kena buat baru and collect new point kira point lama burn gituk jek
sayangkan tapi nak buat macam mana dah hilangggg 

Bulan nie shopping barang makeup plak
tak pe lepas nie tak payah shopping lagik barang makeup pakai sampai habis
aritu pon cakap macam nie tup tup buy new lipstick hehehehehe
murah jek lipstick tu RM19 ajerrrrr

Tak menyabo nak try pakai and hasilnya macam mana
pagi tadi sis pergi kerja pakai so lawa seyyyy.....
Bye(>‿♥)

6 Serius Talk:

Miss Aini said...

Clarisonic sgt bagus.

Amoi Farah said...

Miss Aini: Serious tak sabar nak try

Unknown said...

Kat situ takde colourpop brand ekk?

Amoi Farah said...

Zuu Adam: Tak sure plak lama tak pergi ke sana huhuhuhu

azira freesia said...

Bestnye kt jb da ada sephora..kt kuantan xd lg 😭 btw sy newbie.. Nice to meet u sis.. Kindly follow me azirafreesia.blogspot.com

Amoi Farah said...

Norazira Iera: Tak lama lagi mesti akan ada... Nice to meet you...done follow

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!