♥ Victoria Secret Johor Bahru ♥

 

Yeeaaayyyyy victoria secret dah bukak kat johor ^_^
actually kat komtar JBCC coz kat johor ada 2 outlet
satu kat JPO and another one kat komtar
kalau JPO adalah sangat jauh and kat komtar nie dah dekat lah yess

Dah lama aku dok usha jek dulu last pergi pavillion 2012
masa tu sangat geram tengok bag makeup tapi aku beli lain
cannot bagi taw coz ianya terlalu secret :p

Aku nak usha body mist okey lah 3 RM137 kalau tak silap aku
tak sempat nak snap gambar nie pon aku snap kali ke-2 lalu
kang kena marah plak sesuka hati amek gambar 

Not bad bag banyak pilihan mist pon cuma yang private part tu
aku tak pasti ada ke tak but makeup ada passport holder ada
and paling best perfume bau favourite aku ada jual yeaayyy
tunggu habiskan bodyshop punya then aku akan buy

100ml RM290 50ml RM210 kalau tak silap baik aku tambah
sikit then buy 100ml weee tak sabar nak buy and nak habiskan
perfume bodyshop

Masa tengok dok cari bau body mist SA dia bagi taw lah
boleh campur yang lama yang baru dengan limited edition
then aku angguk jek lah SA tu pon pergi suddenly Ayyash
tanya aku soalan maut

Ayyash: Ashyu orang tu boy ke girl

Aku: Syhhh diam jangan cakap kuat-kuat

Pening aku nak jawab soalan Ayyash dia boy tapi dia pakai
makeup girl kang nanti Ayyash pakai pulak makeup aku
coz tengok boy pakai makeup mampussss aku

Jangan ditanya soalan-soalan pelik macam gitu
sesungguhnya aku tiada jawapan untuk diberi huhuhu

Aku happy satu destinasi semuanya dah ada
Syrene dah balik semula etude house city square so senang
dari etude house then sephora then victoria secret hurmmm

Bila La Senza nak bukak ekkk dulu kat jusco ada then tutup
bukak kat JPO so malas nak pergi coz jauh sangat sangat
aku harap La Senza bukak lah seketol kat komtar

By the way mac pon ada bukak kat komtar JBCC
so kalau nak pergi satu tempat semua ada senang
Chanel pon ada jugak cuma Nars jek tak ada
3ce concept pon ada jugak eiiii best best

Cuma tak best lepas beli apa yang di hajati
pocket pon keringggg sob sob sob

Aku tunggu perfumes habis then nak buy kat situ
include body mist jugak huhuhu
kalau boleh nak cari body mist bau seakan akan perfume
so senang mix and match yeaayyy

Lagi satu aku harap sangat makeup cube ada jual kat situ
so tak perlu pergi KL untuk beli
jadi duit nak pergi KL boleh spend lebih ke makeup cube
berangan jek lah dulu huhuhuhuhu

Komtar orang tak berapa ramai sangat
city square orang punya lah ramai mabuk rasa
aku pegang tangan Ayyash kuat-kuat takut terlepas
punya lah scary derr...
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!