♥ Fad Kahwin ♥

 

Alhamdulilah selesai sudah majlis perkahwinan fad
ingat nak update semalam tadi semalam kena sakit kepala kaw-kaw
so memang tak lah update

Aku tak sempat nak pergi fad nikah pasal pagi kan
cuma daddy jek pergi pasal jadi saksi so dah tengah hari baru lah
aku pergi hahaha kawan spesis apa lah aku nie kan
sepatutnya fad nikah aku kena ada kat sisi dia tapi aku pi bantai
tidur huhuhuhu

Masa sampai tu fad dah siap pakai baju sanding cuma dia tak 
dibenarkan untuk keluar kat luar so kena duduk dalam bilik jek
huhuhuhu best sakat dia haishhh bestfriend aku dah kahwin
lepas nie memang dah tak boleh nak kacau fad lagik lah
tinggal lah aku sorang :(

Sanding pukul 2 petang sementara nak menunggu pengantin lelaki
tiba hujan pon turun makin lama makin lebat aduhaiii
macam mana so last-last pengantin berarak didalam bangunan
so aku pulak jadik tol girl kat atas pelamin itu pon mak/pak andam
yang suruh dah lah aku bukan taw apa-apa

Apa lagik aku tarik ila adik fad untuk duduk sebelah sama-sama
jadi tol girl atas pelamin hahahhaha siap tanya cousin fad
nak cakap apa dengan pihak dorang selama nie mana lah aku
pergi jadi tol girl atas pelamin

 

Atok pengantin lelaki cakap budak-budak tak boleh pegang duit banyak
so tadaaa dapat 2 ketol duit tol hahahhaha so satu for yayaz and
satu for opiyah daripada asu cute :p

Panas sekejap lepas tu hujan selebat-lebatnya 
keluar masuk keluar masuk jek kerja
tak pepasal lecun baju dengan kasut kena hujan tapi nasib baik
dapat kering kejap baju cuma seluar agak lembab and kasut
lecun basah hahahhahaha

So hujan dah tak lebat pergi ke majlis bertandang pihak lelaki
aku dengan sis naik kereta pengantin so sekali jalan
dapat selfie dengan fad masa dia dah tukar baju bertandang

Tapi aku tak lama pon balik dari rumah bertandang terus
balik kang lelama siapa nak hantar balik naufal sibuk uruskan sana sini
tak kan nak menyusahkan dia so adik pengantin lelaki aka adik ipar fad
hantar kitaorang balik

Semuanya berjalan dengan lancar Alhamdulilah fad pon dah jadik
isteri orang moga fad berbahagia hingga ke akhir hayat.... 

Geram pulak dengan makpak andam tu mulut haishh tak reti cover
memula sebelum sanding kitaorang lepak dalam bilik pengantin
then dia masuk tanya korang duduk lama-lama kat sini tak panas ke
aku geram aku cakap tak panas lah

Lepas tu aku tanya fad kenapa tak salin baju bertandang kat bilik
pengantin kenapa kena pergi tempat butik dia then fad cakap
makpak andam kata bilik pengantin sempit aduhaiiiii mulut
mana boleh macam tu seyy cian pihak pengantin lelaki
hantar baju then pengantin tak de dah lah hujan lebat kena
hantar baju pengantin lelaki pergi butik tu

Sebelum tu fad call akak dia cakap inner tertinggal mintak 
tolong hantarkan dah lah hujan lebat payung tak de
nasib baik dekat kelam kabut semuanya

Mulut dia memang tak boleh nak cover lah jaga lah sikit
nasib baik fad jenis bukannya cepat terasa hati haishhhh 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!