♥ Duhai Panadol Menstrual ♥

 

Entah mana silapnya sekali lagi panadol menstrual dihentikan
pergi lah kemana-mana kedai semua cakap dah tak ada lagik
tak taw kenapa dihentikan lagik sama ada kes atau repackaging
kalau repackaging tolong lah keluarkan balik cepat-cepat

Aku serasi dengan nie saja makan dalam 20 minutes gituk hilang
so nanti dalam beberapa hours baru datang sakit balik
agak serabut jugak nak carik penganti ubat nie

Pergi pharmacy dorang suggestkan ponstan dengan yang color biru
hanya tu 2 jek yang lelain tak de haishhhhhh

Last month settle this month yang rasa macam nak meraung
kenapa boleh habis...!!!!

 

Akak inai suggestkan ubat nie pasal dia kerja kat pharmacy
katanya nie lebih bagus dari ponstan lagipon malam 24 before fad kahwin
aku dah beli ponstan standby lagi pon memang tak bagus makan

Akak inai tu pon cakap tak elok amek ponstan amek ubat nie
sama macam panadol menstrual so masa hari selasa malam aku pon
carik kat pharmacy masai then orang tu cakap tak pernah nampak ubat
nie aikk ape hal macam susah jekk nak carik

Message akak inai tanya dia kat belah mana then pergi
satu packet RM8.40 kalau tak silap so beli 2 pasal ingat leceh nak carik
dalam satu packet ada 6 ketol so boleh makan 2 hingga 3 biji every 4 hours
kira satu packet untuk sehari lah

Yang nie traditional macam herba makan pon terasa
cumanya malam selasa aku makan sebiji tapi malam susah nak tidur
every minutes datang sakit punya lah seksa rasa

Pagi tu kena cirit birit ingatkan dah okey disebabkan kol 11 pagi
perut dah start sakit aku makan 2 biji so sepanjang hari kena cirit birit
lagik stress period keluar sikit jek tak normal macam selalu 

Lepas tak makan nie tengok dah tak kena cirit birit lagik kalau tak
sekejap sekejap lari masuk toilet sampaikan nak makan pon takut
sis kata aku tak serasi dengan ubat nie

Haishh dah lah mahal beli sekali 2 rasa macam nak jual balik jek
lepas nie nak tak nak telan jek lah ponstan lepas tu minum air
banyak-banyak

Kalau susah susah sangat beli jek lah ubat biru tu
dengan harapan hilang lah sakit

Ohhh panadol menstrual cepat lah muncul balik
sungguh terseksa bulanan ku tanpa dirimu :( 
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!