Berperang Dengan Otak


Penatkan hari hari berperang Dengan diri sendiri sampai satu tahap dah tak tahu nak buat apa semua rasa kosong 

Dah penat nak melawan tapi tetap tak boleh entah lah makin lama makin teruk rasa dah bermacam cara aku buat untuk tak layan but still gituk jugak

Apa cara nak hilangkan pon aku tak tahu nak jumpa doctor takut and tak nak menyusahkan sesiapa cuma makin hari makin hilang interested dekat semua benda yang aku suka :(

Bangun buat benda yang sama kemudian tidur sometimes rasa macam nak be normal tido ikut time but entah lah selagi belum pukul 5 pagi selagi tu lah tak tido but if dah tido susah nak bangun

Sampai bila aku nak berperang dengan diri aku dengan takdir aku...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!