Start Dah School


Bebudak dah start sekolah yaz dah form 2 and iyah dah masuk primary 1 kejap jek kan masa berlalu last aku tinggalkan blog aku masa tu kakak dah kahwin and aku tak post anything kat sini pasal kewujudan iyah

But kat WordPress aku yang dulu ada aku story nanti lah if aku rajin aku nak copy balik story kat situ and paste kat sini cumanya bila entah lah

Aku sambil type sambil belai sakura minah tu mana kasi aku use phone lama lama siapa sakura nanti aku story ok one by one dah lama sangat aku tinggalkan blog aku so banyak yang terjadik nanti lah ye

Alarm akan start balik kena bangun pagi cuti panjang dah habis

Bila lah nak start balik cuti macam dulu now punya cuti agak leceh ye semuanya huru hara dah

Lepas naik sekolah then after that dah puasa lepas tu raya fuhh banyak pakai duit tahun nie

Dah lah sakura marah aku tak layan dia...bye

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!