Happy New Year 2017

 

Happy new year 2017 buat semua yang pernah baca blog nie
pada yang aku kenal dan mengenali aku

Untuk tahun 2017 aku dah malas nak buat bentuk love yang macam selalu
aku buat so 2016 tahun terakhir aku buat tu walaupon dah lama aku buat
tapi ntah macam malas pulak nak sambung balik :p

Tapi kalau terada balik tu maknanya tengah rajin hahahhahaha
tinggalkan semua kenangan pahit 2016 mari lah kita buat agar 2017
semuanya kenangan manis...!!!!

And aku dah malas nak amek kisah pasal cerita yang lalu
aku start balik blog nie pon pasal aku sayang nak deleted
banyak kenangan and biarlah kenangan itu abadi dalam blog nie

Teruskan hidup yang mendatang hahahhaha
hadiah tahun baru 2017 adalah minyak kereta naik harga
so maksudnya no more merayap or jejalan duduk rumah diam-diam

Okey happy new year.....!!!
dulu tepat kol 12 tengah malam aku dah update blog
sekarang bukan main malas kol 2 petang baru aku update blog
nampak sangat dah tak kuasa nak update selalu hahhahaha 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!