Bebel Kejap

Aku lupa aku dah niat nak start balik blogging bebel balik macam dulu tapi kan aku kadang tak de time

Dah ingat nak update blog then ehh lupa pulak aku rasa aku betol2 tinggalkan dunia blogging since 2019 

Padahal before tu elok jek aku happy post anything yang aku suka but makin lama makin aku terlupa

Yes since dah masuk 3 series aku cepat lupa tapi tulah jodoh jek tak muncul lagik hahaha dia still salah waze maybe sesat kot but it's ok aku dah malas nak fikir pon

Dunia aku totally berubah since sakura muncul aku more bagi perhatian kat dia makan dia minum dia jaga hati dan perasaan dia, bila nak keluar kena bagitahu if tak dia akan merajuk lepas tu kalau aku keluar everyday monyok minah bulus

Lagi last week dia baru keluar ward because of parvo dia fully indoor sometimes dia main kat kat depan still category dalam rumah lah minah tu pantang pintu gate bukak laju jek merayap lepak bawah kereta geramm jek aku

Dia vaccine just 1 dose masa age dia dalam 4 month lepas tu aku tak teruskan sebab dia moody teruk plus cirit birit seramm weyy

Alhamdulilah dengan 1 dose tu dapat protect dia but aku memang nak fully vaccinate kan dia

Ohh then tetiba siblings aku adopt another 2 cats so life aku busy with dorang best memang best cuma bila satu sakit hmmm semua join sekaki

Lepas tu busy kena urus 2 anak kakak which is aku memang dah tak larat nak uruskan penat rabak aku lebih prefer jaga kucing tu more menyenangkan hahahahaha

I think I need untuk teruskan blogging bebel macam ginik just untuk lepaskan apa yang aku rasa sebab kekadang ada benda aku tak mampu nak luahkan melalui bercakap aku lebih suka bebel macam ginik lebih easy untuk diri aku

So hope lepas nie aku makin "rajin" untuk bebel balik kat blog huhuhu even aku still active buat vlog but I still need bebel luahkan apa yang aku rasa

Aku tak taw lagik bila next entry so just nie dulu lah if aku ingat aku muncul or maybe if aku "rajin" then muncul lah new post

Aku kan rasa macam nak amek balik content kat wordpress masukkan kat sini balik tapi aku malas nak hadap satu persatu maybe if one day aku rajin balik bukak laptop then copy paste balik so ada lah entry yang tetiba jek hah gituk

Kena tunggu time kakak cuti untuk uruskan anak dia, bebudak cuti sekolah so aku can buat benda tu huhuhu

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!