Bye July


Hari nie last day bulan July tak de benda best pon cuma nak bebel penat kena jaga anak kakak 2 ketol dari hari rabu sampai esok rabak dah aku nie

Pinggang sakit badan sakit nak nangis pon iya both tak reti diam rabak aku weyy mana yang si kakak asyik mengamuk yang si adik asyik nangis semua serba tak kena

Penat sumpah penat tapi apa yang aku boleh buat hadap jek lah haishh kalau lah dapat merayap tak payah jaga budak2 so best

If ada rezeki aku kahwin then aku tak nak anak..!!!

Penat lah cukup lah uruskan anak2 kakak dari sejak iyah lahir sampai lah ke anak ke 2 kakak memenatkan sangat penat

Kalau lah boleh kan pergi jauh aku nak pergi pulau just nak tenangkan diri aku tak nak pergi seminggu nak pergi berbulan bulan tapi kalau boleh bawak mum daddy dengan sakura lagik besttt....

Lelagi sakura minah berbulu tu mana boleh aku tinggalkan dia lama lama busing carik tapi aku depan mata dia tak layan aku pon buat donno jek sakit betol hati

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!