Hari Yang Memenatkan


Hello it's me again muncul untuk next membebel huhuhu sementara ingat why not kan aku update blog kejap before aku layan mata aka tidur

Nak kena bangun pagi balik sebab yaz dah start balik school after cuti sebab sunat eii apa nie nak tekan T but asyik tekan Y nampak sangat jari gemok hohohoho

Pagi semalam lah kiranya sebab aku post entry nie on Monday walau baru pukul 12:35 am so kira pagi ehh tengah malam hmm entah lah what ever lah malas aku nak layan

Pagi appointment doctor after 3 weeks untuk tengok jahit segala bagai aku tak berani nak tengok lebih sebab ngeri plus nyilu so kak mai yang tengok

Taw jek lah hospital jenuh menunggu orang ramai so situ memang dah penat lah sebab penat lah bukan peanut haishh auto correct nie kan saja nak buat hal ehh

Then balik potong kertas settle semua bawak seno pergi vet sebab dia pon tak active jantan sekor tu siap main lipas mati lepas tu pagi muntah grrr sabo jek lah aku taw then kurung kejap meronta nak keluar habis makan minum terbalik dia kerjakan 

Test then positive parvo arghhh again ingatkan dah settle rupanya dia pulak kena jangkit and warded selama 4 hari jugak sama macam sakura cuma bezanya seno belum vaccine lagik so kat situ dah triple risau

Actually planning this month nak vaccine kan semua kucing but parvo serang dulu babi kan dorang indoor jek pon boleh kena eii geram lah aku

Now nak kena monitor seera and sakumi, lepas tu sakura sekali sebab aku risau if ada possible untuk kena hmm rasanya aku betol2 give up dengan si parvo nie sama babisss macam covid jugak menyusahkan orang jek

Hope seera and sakumi tak kena lah and hope sakura also tak kena jugak risau weyy dorang tu even bulus banyak tapi sayang dorang dah sama macam tahap sayang sesama manusia dorang pon apart of keluarga jugak walaupon berbulu

Doakan ya dorang sihat bebas parvo no more parvo attack sakura, seno, seera and sakumi

Cehh cakap mintak doakan macam lah blog nie ada orang yang baca huhuhu

Aku nie dah terlalu penat pagi bawak orang petang bawak kucing tujuan sama doctor bezanya ada rambut dengan ada bulu...

Ingat nak tido mata gantuk but cannot tido sebab badan so sakit penat lepak semua dalam 1, nak makan Panadol tapi dah habis tak kan nak makan ponstan pulak kan ubat tu kuat sangat

Arghhh kejap lagi alarm aku bunyi lagikkk hope sadar lah sebab aku sekarang alarm bunyi pon tak sadar mum or daddy tukang kejut kan huhuhu 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!