♥ Alamak Present Fad ♥

 

Birthday fad on may tapi until september aku belom kasi apa-apa
ingat nak beli tudung lepas tu tak taw nak belikan tudung jenis
macam mana sekali aku ternampak something yang best
apa lagikkkk beli kan tu lah

Memandangkan aku nak beli compact powder from baby pudding
so beli sekali color lips-fit
aku and fad use sama color ^_^
so akhirnya kita berdua punya lipstick yang sama dari segi
color, brand and rupa bentuk hehehehehhe

Color lips fit nie pakai sikit jek dah cukup
kalau banyak-banyak look like over sangat
lepas tu before use kena goncang 
color nice macam hot pink gitukkkk

Bila dah settle kan hadiah fad fuhhh lega rasa hati
Ayyash pon kasi jugak makanan dia and minyak wangi dia
so sweet lah budak tenit sorang nie
ntah-ntah dah besar jadi romeo tak huhuhuhu

Dapat free gift wonder pore
sabun then toner dengan essence kot
sayang giler nak pakai so simpan jek hahhaha
dasar :p

Aku mintak kasi macam paper bag dengan plastic bag
ala paper bag yang kecik untuk beli sikit barang tu
then aku stapler so tak risau kalau terjatuh huhuhu
sorry lah fad aku kasi satu jek barang.....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!