♥ Hanna And Kent ♥

 

Nampak kat watson alahaiii cutenya packaging then nak try lah
tapi aku nak habiskan dulu current skincare before buy yang nie
aku beli trial set dulu dalam harga RM40
coz tengok bottle dia cute-cute saja nak try kalau okey lagik
bagus nak beli pon dekat :p

Few times pakai memula hurmmmm aku just tengok macam okey
then lelama bau tu mengigatkan aku pada minyak helang
arwah nenek marsiling lepas tu pakai jek as usual
makin lama jerawat naik menggila bukan main banyak

Kena serang dengan jerawat kat dahi dengan bawah bibir
banyak dan kecik-kecik aku dah naik hairan pe kes pulak nie
sis dah tegur apesal muka aku jerawat makin banyak
okey fine aku stop guna then sambung balik use sabun
cuci muka yang tinggal sikit white moistfull

Bila guna jerawat dah kecut and yang kecik kecik
pon dah hilang tinggal yang besar and yang bekas jerawat
aku syak muka aku tak serasi lah haishhhhh...

Macam nak nangis tengok scar jerawat.....
tangan gatal nak kopek jugakkkk nak usikkk
then scar merata-rata sodihhhhh 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!