♥ Kisah Raya Haji 2015 ♥


Raya haji tahun nie sama jek macam tahun lepas tak kemana-mana 
cuma aritu mama dol dengan mama jek datang rumah
umairah pon ada sekali cuma Ayyash as usual kena balik
rumah mak dia hurmmmmmm

Aku lepak giler kaw-kaw punya lepak
malam raya settle kan bersih bersih bilik
punya lah berhabuk then susun susun apa yang patut
nak raya kan

Malam raya lepak mamak wooo besttttt
pekena tandori garlic with milo ice ^_^
dah settle kerja baru ler ke mamak tapi dalam masa yang
sama dalam periuk tengah rebus ketupat hahhahaha

Tahun nie Ayyash request nak ketupat dengan ayam masak merah
baru pandai makan aritu masa raya puasa tu yang mengidam
nak lagik tak pe kita layankan jek as long as nak makan
selalunya raya haji memang jarang lah buat ketupat

Malam mama ajak pergi jusco nak beli novel
so kita merayap lah pergi jusco lepas magrib
suddenly masa raya jerebu menyerang 
kat bandar masa amek mama dol dah tak berapa nak nampak
then rasa lah macam asap jerebu masuk dalam rumah

Settle urusan jusco pergi Mcd ingat nak pergi lepak kat mamak
yang selalu pergi sekali okey tutup coz raya kan
zasss go Mcd time dah kol 9 lebih dekat pukul 10 malam
mana lagik nak pergi hurmmmm......

Tahun nie tak de dengar takbir pon and cerita kat tv pon
tak de yang best haishhh actually raya memang dah tak best

Punya lah lambat aku update bukan apa malas nak on laptop
and lepak kaw-kaw rasa aku syak pasal jerebu so aku tak boleh
nak control tu yang rasa tak sedap badan jek :( 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!