♥ No Air No Makeup ♥


Sejak-sejak kena catu air nak makeup pon tak bernapsu
bukan apa leceh nak bersihkan dengan keadaan air yang sangat
limited lelagi bila air dah tutup time tu jugak nak membuangggg
stress weyyyy

Aritu saja lah try guna air tadah basuh muka
esoknya amek ko jerawat tumbuh cettt
mengegada punya muka

Pernah sekali makeup then bila nak bersihkan alamakk
lecehnya memandangkan aku buat double cleansing
so pepaham jek lah cleaning oil massage then amek
air sikit sambung massage okey fine leceh....

Kebetulan biore wipes dah habis
kalau ada tu senang just lap saja
walaupon aku bukannya pakai heavy makeup
sekadar cushion bb jek 

Nak kena carik wipes yang bersihkan then tak
payah bilas muka terus pakai skincare
tapi wipes apa ekk boleh buat macam tu hurmmmmmm
keadaan tak de air adalah sangat berguna okey...!!!!

Tapi bila ada air malam jek mesti aku main makeup
hahhahaha besttt senang basuuhhh :p

Rasa macam nak kena jugak lah carik
apa jek ekk brand yang ada kat pasaran
nivea, simple, biore lagik apa jek ekkk
mana yang paling the best and no need untuk
cuci muka hmmmmm

Searching......Searching...... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!