♥ Anganan Dulu ♥

 

Aku baru teringat something yang dulunya aku berangan tapi tak terbuat
kisahnya ginik masa nie before arwah nenek meninggal kalau tak silap
dah puasa lar entah tapi yang pasti before tarikh 2.8.2012
kira flash back balik ler :p

Aku dah set detail nak put makeup kat atas meja computer
nanti nak masukkan cpu dengan monitor dalam box then simpan
so meja tu nanti senang aku nak letak segala barang makeup
kebetulan anak-anak saudara semuanya tengah menggapai
apa ada atas meja amek and masuk mulut 

Tapi memang nak buat so one week before raya nak adjust lah
kemas mengemas selalunya aku time seminggu or sehari nak raya
punya lah terhegeh-hegeh nak mengemas bilik

Dah set nak put semua item makeup kat atas meja
lepas tu nak deco-deco cikit lah huhuhu
tak sempat nak buat macam gitukk hurmmmmm

Lupakan jek kisah lama tak usah di kenang makin di kenang
makin teruk koyak di hati *ayat tak boleh blah koyak tu*
but now impian nak buat demikian dah pon jadi kenyataan
cuma aku belom post saja Insya Allah next week before puasa
akan ku cuba untuk post :p

Walau pon pada dasarnya tidak sempurna tapi okey lah
atleast ada walau pon tak sempurna
if nak sempurna punya sukar kot nak jadi kenyataan
mana ada space nak buat dah lah bilik limited space :p

So tunggguuuu *cehhh macam lah ada orang baca n tunggu*
by the way aku create lagik account tumblr kali nie khas untuk
niece aku saja nak join dia walhal tak tahu nak merepek apa
well aku love blog nie more and more cewahhhh

Aritu idea sengal datang tetiba nak tukar design tapi
tak mungkin okey lagi pon baru 2 tahun okey
no need lar kalau nak sangat tukar header jek :p
ku baru datang idea but tak fikir lagik malas nak fikir
now dalam kepala nak fikir how nak stopkan jerawat daripada asyik
tumbuh jekkk ....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!