♥ Projek Kemas Mengemas ♥


Insya Allah esok aku nak buat projek kemas mengemas bilik
aritu dah siap vacuum lap-lap habuk kat bahagian yang jarang
sangat mengelap so tu dah settle hope jangan lah berhabuk lagik :p

Kali nie misi nak mengemas almari baju
dalam tu kalau bukak boleh fengsan serabut and berselerak dushhh
so before start puasa aku nak mengemas lah susun lipat balik
aritu bongkar tak kemas kemas lagik

Sesambil tu carik jugak idea from "Susun Atur Almari Baju"
amek tips mana yang boleh untuk di ambil dan di lakukan
untuk put dalam box maybe tak boleh kot mana nak carik box

Kerja ku kali nie kerjakan almari baju
bukan nak punggah balik makk aii penat hoccay nak mengemas
just susun balik yang mana tak terurus
mati ler kalau nak punggah balik sampai next week pon takut tak siap
banyak sangat reta karun ahakkk

Almari kecik tapi harta dalamnya banyak wawawa
dulu sikit punya besar bila gedik nak tukar design bilik so dapat ler
almari cinonet :p tapi tak pe masih mampu sumbat macam-macam
segala bahagian Insya Allah muat dalam tu

Dulu aku put sebahagian di laci lain so leceh lah nak bukak sini
bukak sana now aku satukan semuanya di satu tempat senang nak amek
semuanya dalam satu almari

Nak buat lipatan style ikea lah loo so cool
walau pon tak de sapa yang bukak almari aku tapi diri sendiri tengok
cukup lah nak buat apa orang lain join sekali kan hehehehe
tapi tak tahu tekniknya macam mana...

Orang lain time-time ginik busy deco rumah tapi aku deco bilik
wawawa every year bila raya jek deco after that tak pedulik
sangat hampeh wawawa
tu ada tujuan taw sebab apa berbuat demikian huhuhu
tujuannya untuk dapatkan mood raya :p

Lepas tu dah settle tak payah nak mengemas gemas lagik
dah tak de apa yang harus di kerjakan
last tinggal almari sahaja fuhhhhh benda yang palinggg malas nak buat
ialah mengerjakan almari baju makan masak

Duduk melipat lama sangat sakit pinggang benci seyyy
tapi tak apa lah nak raya kan harus kena mengemas
kalau tak buat esok sampai bila-bila pon tak akan buat 

Aritu ada niat nak bersihkan almari baju tapi lepas few hours
tak jadi terasa macam malas plak huhuhu
ehhh lupa last after settle semua ialah part langsir
tahun nie aku malas nak pakai langsir yang blind tu bilik gelap
tidur pon syok but nak pakai yang jenis jarang jek settle...

Standby energy untuk mengerjakan almari wawawa
benda paling malas but kena buat fuhhh mujur aritu dah vacuum
bilik awal-awal so now kerja ku dah mudah tinggal sedikit saja
then settle weeeeee....

Entry merepek dan merapu poyo nak bagi taw mengemas almari
hahahha saja jadikan kenangan 2 hari before puasa 2014 ^_^ 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!