♥ New Blusher Again ♥

 

Again buy blusher untuk setakat nie dah ada 3 ketol cukup lah
kang dah habis baru beli lagik entah bila nak pakai pon tak tahu lah
bekenan dengan brush kontot sekali tak de yang ada panjang
lepas brush bulat besar memang susah nak cover :(

Kali nie try strawberry choux rasanya tu jek color yang cute hikhikhik
aritu ada gak tengok review nampak nice jek
nak cari yang bekenan tak de plak huhuhuhu

By the way nie RM19.90 weeee sebab tu lah aku beli tak de maknanya
aku nak beli one ketol with out buy 1 free 1 kuikuikui
so sendiri mau ingat...!!!!

Misi nak carik brush yang cute ketot tu
tak nak use puff yang sedia ada coz takut kotor lelagi bila pakai bb cream
so use brush is much better...!!!

Sekarang etude house city square tak berapa nak best lah
si sherine tu dah berhenti keje kat situ cisss
maybe lepas nie nak pergi kat KSL jek lah lagik besttt

Banyak promo bulan june tak de habis huhuhu
so mana yang tak best punya jek ada banyak plak tu ciss patut ler
tak de orang tadi rupanya banyak benda tak de

Nanti aku nak post pasal ice cream mcd baru color pink weee
tapi nanti aku post lah not now coz tengah malasss
monday kot aku post sebab ianya super duper cute...!!!

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!