♥ Short Update ♥


Minggu nie macam tak berapa sempat nak update
nak kata busy kureng cikit tapi entah macam nak update jek
then nanti kena settlekan kerja lepas tu lupa
entah apa-apa jek lah

So today saja buat entry short update
walau pon tak de benda pon nak update just saja jek :p
boleh gituk ekkk boleh lar tu kot

Etude house buat promo besttt
ayokkkk blusher RM19.90 stressnya aritu aku beli rm39.90 2 ketol
tak pe dah beli kan tak mo stress stress gitukkkk
sis cakap nak pergi coz nak beli lip tint RM19.90

Hahahaha minah tu sejak berjinak-jinak dengan lip tint
suka betol dulu aku dah hasut tapi dia berjaya tepis
now jangan salahkan aku plak kuikuikui

By the way dah terasa kan bahang nak ramadhan
tak lama lagik tinggal 22 hari lagik eiii tak sabarnya
hope tahun nie dapat lah puasa jangan lah sakit Amin

Sekarang nie petang jek hujan lebat plus kilat guruh
hope bulan puasa nanti pon cuaca ginik lah
sekarang nie kalau panas membahang sangattt
sampai mata tak boleh nak bukak aduhaiiii

Tak kisah lah janji dapat bertemu dengan ramadhan
tahun nie masuk tahun ke-3 arwah nenek meninggal
bila bulan ramadhan pasti aku akan ingat 
walau pon ketika itu bulan August...

So from now dah mula berlatih untuk bulan ramadhan
tetiba rasa tak sabar ye lah masa kan berjalan dengan pantasss
get ready from now nanti bulan ramadhan tetap maintain jekk

Tak sabar nak puasa....
well maybe esok nak kena cari present untuk Fad kot
ye lah aritu birthday aku dia kasi jam maybe aku nak carik
face mask etude house kasi dia try weeeee... 

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Tengkubutang said...

sukanya tengok blog ni.. header dia tu cantik.. pastu.. taktau nak cakap.. ada menda yang menarik kat blog ni buat teman suka.. pink pastu design pun cantek..tahniah..

Amoi Farah said...

Tenku Butang: Terima Kasih Awak ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!