♥ Eyebrow Brush ♥

 

Eyebrow brush dari etude house ^_^
bestnya coz handle color pink my favorite color

Bila etude house launchkan new brush aku punya lah suka
lebih-lebih lagik handle color pink terus aim nak beli
masa launch nie dah lama so aku pon tak sure bila masuk
pasaran Malaysia

Banyak etude house new product tak masuk lagik
kat singapore ada tempat dah ada
haishh frust derrrr

Masa last aku nampak promotion raya saja gatal tanya
ada brush blending eyeshadow tak sekali tengok
okey dah ada pink handle ^_^

Actually kan aku baru beli brush makeup real technique
so potensi untuk beli lagik agak nipis ler 
tapi hehehhe aku kan degil so aku pergi beli lagik
nampak tak permainan kat situ :p

Price untuk eyebrow brush satu rm26 manakala lagi satu rm22
yang brush rm26 manakala lagi satu screw yang tu rm22
hope best 

Aku tak reti pakai pencil suka pakai jenis powder coz senang nak
use and ianya nampak natural lagi pon aku just ikut shape
kening tak de adjust or create biasa lah kening bersepah hahahaha
yeayyy dapat pink brushhh

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!