♥ E'ehh Sama Seyy ♥

Pernah tak terfikir bagaimana reaksi anda apabila sedang anda duduk
secara tiba-tiba handphone berbunyi bila keluarkan handphone dalam poket
seluar tengok tak de panggilan masuk rupa-rupanya ianya datang dari
orang disebelah anda dimana situasinya handphone sama jenis sama color
dan paling tak disangka-sangka ringtone pon sama pernahkah anda hadapi
situasi sebegini...???
Aku pernah tak ingat tahun bila tapi tak lama lah maybe 2 years kot tak pasti
masa tu kat pavilion tengah betulkan cermin mata and kalau tak silap aku nak
beli contact lens lor tak berapa nak pasti tengah berdiri tiba-tiba ehhh handphone
aku berbunyi bila amek aikk tak de sapa kol abis tak de miscall blank ajek kosong
sedangkan ada bunyi bila toleh makk aiii cina lelaki punya handphone dahh bila
tengokk ehhh semuanya sebijik semuanya sama tak pernah okey nie first time
terjadi kelakar jugak berjuta-juta manusia dalam muka bumi nie boleh plak ada
sama yang kelakarnya ringtone lagu tu memang sebijik sama dengan ringtone aku
nak tahu hahahha jeng jeng jenggg nie ler handphone yang sama itu bersama ringtone


 Handphone jenis ini sama sebijik bulat-bulat manakala ringtone plak lagu
Thinking Of Your part corus yang "When i with him i am thinking of you"
lepas ajek dia dah habis merembes membebel saja ajek buat-buat handphone
aku bunyi nak suruh dia rasa sama macam aku rasa tadi punya terkejut bunyi
ada bila kuarkan handphone dari poket tengok ehh tak de call ke aper
sekali lagik dia terkejut ingat handphone dia bunyi bila dia check tengok handphone
dia tak de call or tak de apa-apa lepas tu dengan poyo aku kuarkan handphone
tercengang dia tengok aku lepas tu berkerut-kerut ellooowwww aku tak tiru pon
ringtone dia okey aku dah lama use so tak payah buat muka macam nak kena lempang
lepas dia blah aku dengan sis gelak tak hengat lawak okeyy semuanya sama
sekarang nie kat opis ringtone aku dengan nadia sama My Heart Is Stereo
part awal semuanya sama cuma handphone ajek tak sama so bila handphone bunyi
aku biarkan lama kejap tak pasti handphone aku or nadia yang bunyi lelagi kalau
handphone aku tu kat dalam bag so malas karang bila tengok ehh bukan handphone aku
lor buat malu ajek malas nak fikir panjang malas nak mengelirukan keadaan aku amek
keputusan tukar ringtone lagu lain hehehehe aku letak lagu Two Is Better Than One
sekali esoknya babam pon nak lagu tu alahaiiii tapi aku just potong ajek tak gunakan pon
aku gunakan lagu Thousand Years plsss tak mo tiru-tiru karang bunyi kat opis tak tahu
handphone sapa yang berbunyi so nanti bila babam dah bosan dengan lagu two is better
than one baru aku gunakan kot sebab sekarang nie tengah feel dengan lagu thousand years
lecehhh weyyy kalau ringtone sama sebijik sebulat tapi aku pernah dengan sis dgn babam
use lagu sama dengan sis lagu hatiku milikmu aku amek part lain sis amek part lain so
masing-masing tahu part mana ringtone second dengan babam lagu tonigh im loving you
sama gak amek part berlain-lain tapi lagu tu aku pakai kejap ajek tak lama pon
dah jenis aku nie tak terikat or setia pada satu lagu dalam 2 week or few days kalau bosan
aku change ringtone lagu lain best apa tiap-tiap minggu tukar ringtone :p
tapi jenuh lah nak fikir lagu baru aper....

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!