♥ Egg ♥


Sangat syok makan benda ini sambil buat kerja tapi kerja tak buat makan ajek laju :p
aku beli semalam lepas abis watch ombak rindu beli pon tujuan untuk kunyah-kunyah
bese lah mulut nie asyik nak mengunyah ajek kerja haishhhhhhhh.
ombak rindu hurmmm okey cuma aku tak dapat feel sebab hati aku tengah risau sangat
banyak benda yang dirisaukan so tak de lah feel nak tengok cuma aku suka tengok rumah
rumah yang haris suruh izzah duduk dengan rumah keluarga haris cantek dari luar
nampak rumah kampung tapi dalam moden so nice macam tenang ajek wink wink
tapi yang rumah izzah duduk tu tak berani aku tinggal sorang-sorang lagik bilik jenis
langsir nipis just cermin bayangkan kalau tidur sorang-sorang tup-tup toleh tepi
nampak berbungkus kat luar tingkap mau tak jerit grrrr....!!!!
moral of the story aku hantu gummy candy lagik bila ada macam-macam patern lagik
aku shuker hobi masa terluang makan gummy candy sambil buat muka macam nak kena
penampo huhuhu....

2 Serius Talk:

HUDAJMAL said...

telur buat kunyah kunyah??

Amoi Farah said...

Itu gummy candy yang berbentuk seperti telur goreng...

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!