♥ Twitter ♥


Apa yang ada pada twitter sejenis burung berwarna biru ada yang comel ada yang tak :p
kekadang rasa seperti nak deleted twitter yang tengah guna pakai nie lepas tu tukar
buat yang lain lepas tu fikir-fikir balik tak payah lah leceh plak so tak jadi
kekadang rasa macam gituk balik sampai ke sudahnya entah lah
tapi twitter ada sedikit privacy dari fesbok kan aku perasan jugak sebab tu aku suker
twitter lebih dari fesbok walaupon twitter cuma boleh type sehingga 140 tapi ok lah
lepas tu aku suker update gambar kat twitter berbanding fesbok entah dah jadi kebiasaan
sebab tu aku suker membebel kat twitter more than fesbok walaupon aku tak ramai
kawan aku tak kesah pon janji aku happy janji aku shuker asal ada tenet dimana-mana
aku more update twitter berbanding fesbok entah lah ek shuker twitter more than fesbok
ayooo berapa kali mau cakap daa bukan apa kat twitter syok cikit buat edisi luahan 
perasaan :p shuker letak gambar makan kat twitter hehhehee besttt aper...!!!
paling banyak mesti tutti frutti biar lahh janji okey

p/s: I-City berapa kos keseluruhannya...?? termasuk parking and bayaran lain-lain...???

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!