♥ U Mobile ♥


Sedang mencuba nasib menggunakan u mobile harap jangan lah u mobile
bikin hal di kala emergency sebab utama gunakan ialah call murah cuma 9 sen saja
number hotlink aku masih pakai sebab malas nak top up pon iya jugak nanti lah
so gunakan 2 hotlink dengan u mobile dulu tahun 2008 bulan 10 pernah gunakan
masa tu beli handphone so dapat free started simcard masa tu guna murah memang
murah tapi payahnya tang nak top up susah nak carik tak semua kedai ada jual
lepas tu kalau masuk ke kawasan hutan tukar celcom kekekekeke
so now kan centre dah ada kat 7E pon ada top up so maybe dah tak jadi masalah
itu yang tadi terus try tapi apa-apa pon hotlink tu kena top up gak kalau time tu
u mobile bikin hal tak de line tengah sengaja cari penyakit gunakan 2 prepaid
lepas tu nak top up fengsan.....!!! tapi aku sebab utama kena gunakan u mobile
biar lahh orait mau carik theme c3 ehhh actually aku dah lama beli c3 guna pon
untuk online so now gunakan lah untuk u mobile aku tu........c3 pink kaler dulu masa
baru-baru keluar mahal now dah murah grrrr sabo ajek lahhh......

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!