♥ Senang & Mudah ♥



Paling senang paling mudah aku nie jenis kalau pergi jalan tak suker bawak purse
selalunya bawak duit ajek itu pon selit kat poket seluar jeans memang dari dulu
macam gituk lagik leceh dengan purse dengan phone semua
cuma pergi kerja ajek aku bawak purse untuk masukkan phone dalam purse
kalau pergi jalan phone masuk dalam poket seluar jeans ajek senang dan ringkas
so bila beli case macam gini senang siap boleh masukkan ic,lesen kad ATM
or card popular ke apa-apa ajek lah so senang tak payah nak bawak purse
selit-selit semua card dahhh mudahhh simple so lepas nie tak payah risau nak bawak
purse or takut phone kena hujan or what ever aku beli color pink kat Holiday Plaza
so beli sekali case ipad memula ingat nak amek hello kitty tapi alahaiii malas plak
just amek macam ada tali okey lah sempoi ajek aku pon nak carik macam gituk
so case yang now tengah pakai dah boleh bukak lah bukan apa takut nanti makin
kotor nak bersihkan susah so carik lah case yang tak mudah kotor hehehehe
tapi aku masih belom gunakan maybe malam 23 baru change kot tak pon tengah
malam 24 tengok lahhh bila ingat alahaiii lagu berdua bersatu dah tak fomos amos
macam dedulu nie dah jarang2 dengar kalau dulu sekejap sekejap dengar...

2 Serius Talk:

Anonymous said...

cantiknya... ^___^

Amoi Farah said...

kan simple dan chantek ^_^

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!