♥ Pengguna C3 ♥


Kami lah si pengguna C3 so carik mana satu aku punya????
Sis color purple limited edition kekonon dah tak de jual lagik
Sapa kata dah tak de jual lagik ada jual tapi second hand lor
Color gold si budak ika punya manakala color blue tu si bibik
Punya so bawak satu charge boleh pakai ramai-ramai tapi
Buatnya masing-masing batt kong satu charge padam muka
So semua bawak charge masing-masing kecuali sis coz charge
Dia dah tak ader hurmmmmm.....!!!!!!!
Masa bebaru kuar mak aii mahal now dah murah giler
Aritu ada nampak color red huyooooo now dah complete lah
Color c3 yang sedia ada di pasaran tapi yang red tu tak pasti
Sekarang nie c3 agak sedikit banyak yang beli kan mana-mana
Pergi masing-masing phone c3 nak beli lonceng rambu-rambu ahh
Mesti c3 aku makin chomeyyy nie namanya aku dah keboringan
Nasib baik dapat wireless free tu yang boleh update blog so
Update lah sementara de tenet tu yang kumpulkan semua c3
Padahal aku tengah cas phone kebosanan tv tak de cerita apa pong
Mata nie plak tak boleh nak sleep esok kena bangun awal hurmm
Gambar tanpa watermark tak mo rembat yeeee


- Posted using BlogPress from Amoi iPad

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!