♥ Im Back ♥

Alhamdulilah Syukur padaMu Ya Allah diberi kesempatan untuk hidup di atas muka bumi Mu yang penuh pelbagai dugaan.
Setelah sekian lama tak membebel kat blog now i am backkk rindu tak nak dengar kita membebel bukan bukan merepek repek...???
Cehhh perasan betol ada yang baca blog ku mesti la tak de sapa pon rasa seperti itu okey stop verangan angan...
Alhamdulilah aku dah bergembira tiada lagi duka walau dugaan itu masih ada tapi aku fikir kembali biar lah mereka moga Allah bukak kan pintu hati mereka untuk mengetahui siapa benar siapa salah and kita tengok apa akan terjadi...meowww nie dah ada internet tu yang aku dapat menyambung segala bebelan so lepas nie 24 hours online la sampai lebam no more boring dah penat membebel kat twitter kata boring tak tahu nak buat apa hey itu pon internet phone E just dapat membebel kat twitter itu ikut nasib la kalau nasib tak baik simpan draft tak send pon kejammmm kan kan kan apa boleh buat redha saja la yang penting now dah ada internet so bebel la sepuas-puasnya kan.... Huhuhu heyyy aku ada banyak story seremm yang ingin aku coretkan tapi nanti la bila free sikit aku coretkan now tengah amek feel untuk semua itu hikhik and ada banyak benda ingin ku bebelkan tapi akan ku cari ruang dan masa untuk semua itu okey la mau buat kerja Bye


- Posted using BlogPress from Amoi Farah iPad

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!