♥ Samurai Zassssss ♥

Hye hye hye korang semua dah try samurai burger MCD tak...?? i know
korang dah selamat pon merasainya aku jek yang dah tertinggal flight
apa boleh buat sejak berpindah ke new location nie banyak benda dah
aku tinggalkan and aku dah tak menoleh cuma INGAT satu hari nanti
aku akan kembali untuk menuntuk semua hak-hak aku & keluarga ku
okey malas nak story pasal nie so apa lagik tadi kan aku dah kata
mau jejalan cuci mata apa lagi tekak nak makan Mcd so pergi la cari
hey di new location nie tak banyak Mcd tak tahu pasal apa tak apa nanti
aku akan bukak branch Mcd aku huhuhu verangan tak hengat dunia

 
si budak tamak yang memilih double cehhh cam ne nak kurus a.k.a. diet
memula ingat mau tapau memalam sesambil online boleh melantak
sekali fikir ahhh malas ahhh so tak jadi tapau huhuhu
rasanya okey sedap ada manis-manis rupanya sos tu ada la teriyaki sos
patut la sedap and manis sampai bila ek promotion nie...???
cuma yang tak bestnya fries shake tu perisa curry so agak kureennggg 
air okey la tak pasti bercampur dengan apa plus malas nak amek tahu
terukkan so masa tengah masuk Mcd rupanya happy meal ada hello kitty
so sebagai fan giler mati hello kitty aku pon apa lagik terus beli huhuhu


taraaa nie hah my hello kitty ada love siap ada light light taw cun habisss
ingatkan dapat yang macam belon bentuk love sekali dapat nie huhuhu
tak pe karang aku try usha untuk dapatkan belon love tu meowww
masa cakap nak yang nie orang yang amek order tu tengok jek nak jek
aku cakap yang aku nie fan giler mati hello kitty taw....weekkkk
cehhh start 20 septermber dah 30 september baru pi melantak 10 hari lewat
ehh ayat melantak tu aku tujukan khas buat aku yang lelain yang ikut
depa semua makan me sorang jek melantak kuikuikui
psssttt sejak ada instagram nie kan syokkk hoccay apa-apa jumpa just
snap use instagram then post kat twitter meowwww tu yang asyik kerja
snap gambar jek i love instagram ayat poyossss
adeyyy sakit perut plak nie kes terlebih makan nie hah sapa suruh makan
bebanyak kan dah senak tummy tu.... :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!