♥ Jangan Rapat Saya Tembak ♥

 

Ehem saya ada gun tau jangan main-main siapa cari pasal saya tembak saja
wahhh ayat intro poyo giler siottt jangan main-main aku ada gun lepas nie
kalau siapa bikin aku marah aku tembak sedas dua kasi matiii
8GB bersamaan RM25 murah kan sekali imbas bebudak ingat nie mainan
kalau kena pergi ada kena mengena dengan polis confirm kena tahan coz
ingat betol-betol gun ye lor mana taw ingat boleh letup or what ker kita mana
tahu apa-apa tak pepasal kena selongkar segala apa file dalam pendrive
kalau ada gambar gedik-gedik sendiri tak ke malu dengan polis kekkee
aritu nampak ada banyak now tinggal ini saja aku nak cari lagik la selipar
pon ada then hello kitty pon ada tapi color purple tu yang agak kureng cikit
kalau tak silap ada panda la tapi nak kena cari or maybe dah selamat masuk
box pon hurmmm ingat nak cari pendrive yang ada love, donut, burger, fries,
pizza, hotdog, fruit, hello kitty pink, sushi, bread, car, and semua yang kiut miut
ahh boleh buat koleksi kan kalau ada extra duit boleh buat jual untung aper..!!!
orang pon suker aper lepas tu orang yang tengok tu confirm kagum giler la
mesti akan tanya "awak beli kat mana ehh...saya pon nak satu lar "
kuikuikui verangan tak hagak-hagak kan kan kan...!!!
i suker bab-bab verangan nie favorite okey la nak sekodeng ipod baru
walaweyyy cun siott pink tu sedang melihat poket adakah cukup kekekek
tak pe satu hari nanti aku akan beli jugak wait n see....!!!! nanti kalau
beli aku war-warkan kat blog hoccay kalau beli pon aku akan beli
online coz boleh tulis-tulis kat bahagian belakang weee shukerrr

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!