♥ Cuti Panjang ♥


Ehem saya ingin bercuti panjang dari mencoretkan segala kelukaan di hati
pada blog ini mungkin bila luka di hati sudah sembuh saya akan kembali
semula membebel pada blog ini atau mingkin bila hati ini dah rindu untuk
membebel panjang maka saya akan kembali untuk membebel di blog ini
mana saya mau pergi...??? tak ke mana-mana pon cuma ingin merawat
hati terluka sahaja biar ku basuh sembuhkan luka di hati ini...!!!!
terima kasih banyak-banyak kerana sudi untuk melukakan hati ini
terima kasih banyak-banyak kerana sudi untuk menambah parut di
hati ini terima kasih banyak-banyak kerana sudi menambahkan
keperitan ini terima kasih banyak-banyak kerana sudi menjadi seseorang
yang tidak punya perasaan terima kasih banyak-banyak kerana telah
mengecewakan hati ini....!!!!
buatlah apa yang kau suka buatlah apa yang kau hendak buat lah banyak
banyak kerana bila kau sedar kesilapan kau tidak akan jumpa lagik
untuk memohon kemaafan....
hanya ayat ini mampu saja untuk aku berkata sungguh aku tidak sangka
kau tergamak berbuat begini mengecewakan hati melukakan hati
buat la apa yang kau suka buat la aku cuma ingin kau tahu apa yang
kau buat ini terus menerus melukakan hati kecil seseorang yang selama
ini kau sayang yang kau pertahankan....!!!!
terima kasih ye untuk segala-galanya.....

SELAMAT TINGGAL BUAT SELAMANYA

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!