♥ Kembali Bersama ♥

 

Ehemmm ku kembali semula pada hotlink haiyaaa walau macam mana
sekali pon bertukar tatap kembali pada hotlink sungguh berhantu
kekekek actually no digi aku tu bibik pakai buat call anak dia so
paham-paham ajek la digi kalau sekali dah call indonesia hari-hari
dok sms gratis ini la gratis itu la siap offer gossip artis indonesia lagik
ayooo aku dah naik bosan asyik dok membebel dengan sis gereemmm
so apa lagik i pon amek la hotlink balik my BFF stress nak sms dengan
aku ye lah dia hotlink aku plak digi so mahal kan so dapat sms cikit
jek nie sekembalinya aku pada hotlink dia sangat suker lagi pon dulu
aku tukar hotlink pon pasal nak sms dia and sms friend yang entah
mana menghilang pon aku tak pasti biarkan la dia :p
hehehe dapat number baik punya and senang nak ingat murah sangat
tapi yang tak bestnya dalam tu kering kontang means rm0.00
uwaaa stress now kan ada NotifyMe yang orang tu boleh call tu sekali
kena caj rm0.05 walaweyyy tu kalau main sms no active10 dapat 5 sms
tu so tadi dah godeh-godeh carik jalan nak tutup Alhamdulilah dapat
harap ianya tak akan active sendiri la nie dalam proses untuk tutup
harap number nie tak bikin masalah seperti number lama la and harap
tak kena potong duit secara tiba-tiba lol i hate it sangatt sangattt
nie aku nak cari caller ringtone lagu kisah hati tapi bila bukak
web caller ringtone mesti tak boleh tak tahu nape apatah lagik
nak dengar aduhaiiiiiii.....aku nak cari caller ringtone yang setiap
kali call setiap kali itu lain atau erti kata lain mix caller ringtone
tapi semua lagu yang kureng jekk didi kata tiap-tiap bulan tolak
rm3 hurmmm cam ne ni ekk nak ke tak ek...????
welcome back to hotlink kekeke *poyo*
Malam tadi teruk siot kena kacau nanti la aku akan story ikut turutan
kena kacau haishhh malam nie entah macam mana la.. :( 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!