♥ Shampoo Ohh Shampoo ♥


Salam hari sunday semua see gambar tu kusut masai giler kan rambut dia
tapi kepala aku lagik kusut memikirkan shampoo apa yang sebenarnya
rambut aku kehendaki lepas mencuba loreal dengan harapan okey la
sekali makin hancur makin botak jadik means ia mengikis rambut ku
sob sob sob sampaikan kalau ada bawah cahaya lampu boleh nampak
betapa bulatkan kepala mean macam gitu rupanya kalau botak
nipis and sangattttt jarang sedihhh giler sanggup kau amek lidah boye
atau erti kata lain aloe vera untuk kasi sejuk and tumbuhkan balik rambut
untuk few day rajin la then lepas tu malas and asyik skip ajek tu pon tengok
okey la walau sepatutnya hari-hari kena letak berbulan-bulan menunggu
then change ke loreal professional color purple tu kat kedai-kedai salon
ada jual nie dulu pernah guna then tak use conditional rambut kusut nak
sikat pon payah nie ingat okey la guna balik sekali rambut depan makin
menipis aku kalau shampoo rambut memang betol-betol sental untuk
clearkan rambut tapi bila pakai banyak rambut makin menipis terutama
dibahagian depan memang nampak sangat rambut ku botakk sedih sangat
then aku guna balik rejoice now sunsilk pon dah tak boleh guna rambut
rasa macam keras and nak sikat pon susah kalau dulu okey then lelama
jadi macam gini stress seyy sekarang nie rambut asyik gugur saja terutama
kalau tengah mandi shampoo memang kaw-kaw aduiiii fening paler
aritu aku ada baca kat satu blog nie dia kata dia use shampoo nie okey
rambut murah pon murah dia beli kat watson aku pon tadi try carik balik
jumpa dah amek nama semua try tengok mana-mana blogger use ada yang
kata okey tapi ada satu tu aku jumpa dia kata rambut dia makin jahanam
takut plak hurmm tak pe nanti akan try jugak okey la aku mau makan
jemput-jemput ikan bilis then nak bersiap untuk keluar jejalan cuci mata. 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!