♥ Acrylic Organizer ♥

 

Alhamdulilah impian aku menjadi kenyataan...
benda yang aku idamkan dari tahun 2012 akhirnya menjadi milik aku
ambil masa yang agak lama untuk menjadikan ianya realiti huhuhu

Yang bestnya dapat design yang sama jenis
so nampak semuanya sama ianya berlaku secara tak dirancang
hahahhaha i is terlebih suker and happy ^_^

Okey penerangan sikit
yang atas ialah Muji drawer
yang bawah pulak Makeup Organizer 

Kita mulakan cerita yang bawah okey
beli pada February boleh rujuk entry di sini
nie kekonon birthday present lah auwwwww

Tak sabar nak masukkan semua makeup kat dalam tu
and tak sabar nak deco deco walaupon dengan 
menggunakan kertas A4 saja 

Kat atas plak from muji
disebabkan daddy tak izin pergi kl so kita pergi
singapore jek lah haishhh bila ingat balik macam kelakar
sanggup tu semata-mata pasal chubby box nie jek

Beli pada June boleh rujuk entry di sini
duit yang kumpul-kumpul tukar and buy nie
dengan sumbat dalam bag then angkut bawak balik
berat memang berat tapi dah nak sangat

Dengan bawak Ayyash lagik hahahha kelakar
ingat-ingat balik tapi tu lah demi impian
sanggup buat apa saja gagagaggaa

Tu kekonon untuk brush makeup dengan lipstick
benda tu kan macam small item so kena taruk
kat tempat yang senang untuk di nampak so taw nak pakai
yang mana

Brush plak kalau letak macam selalu yang orang buat
confirm bulu brush penuh dengan habuk habuk yang 
entah dari mana muncul pon tak taw lah
so cara paling selamat sumbat dalam drawer sonang
tak risau kalau berhabuk and tak risau kalau habuk kotor
campur dengan habuk makeup huhuhuhu

Cukup dah kot dengan 2 mycube and 2 chubby box
lepas nie tak de lagik penambahan acrylic organizer
aku sayang giler-giler dengan 4 ketol nie
Insya Allah akan jaga elok-elok coz bukan senang
untuk beli mereka hahahahha ayat poyo okey....

So nie bila semuanya dah masuk and dah susun
always cantik dimata aku hahahhaha
kebanyakkan pink stuff but still ada yang color lain
nak buat macam mana kan bukan senang nak pastikan
semuanya color pink huhuhu....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!